אלופת אירופה לא תצא להגן על תוארה אם לא תשיג בתוך כשבועיים 40 אלף שקל

אלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, 'דולפיני אשדוד', צריכה לגייס עד אמצע ינואר 40 אלף שקלים. אם לא תעשה זאת תאבד את תארה בו היא מחזיקה שנתיים ולא תצא למילאנו להגן עליו. בגלל שאין ממשלה אין להם למי לפנות במשרד הספורט.
לא תהיה אלופה אירופה? אלופת אירופה דולפיני אשדוד.

האם קבוצת 'דולפיני אשדוד', אלופת אירופה בשנתיים האחרונות בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, תאבד את התואר שלה מבלי לשחק אפילו משחק אחד?

זה כנראה מה שיקרה אם היא לא תצליח לגייס עד אמצע דצמבר, בעוד כשבועיים, 40 אלף שקלים, הסכום חסר לה בכדי לממן את הנסיעה והשהות באליפות אירופה הקרובה במילאנו איטליה.

עד עתה היא לא הצליחה לגייס את הסכום. כמו שזה נראה העובדה שאין ממשלה, מונעת פנייה או מענה ממשרד הספורט למצוקה של הקבוצה. יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל מנסה לעשות הכל לגייס את הכסף, אבל גם הוא מבין שכמו שזה נראה עתה ב-19.1 לא תהיה לישראל ולאשדוד נציגה באליפות, ותואר אליפות אירופה יעבור למדינה אחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך