הסטאז'רים הצביעו: אסותא אשדוד במקום הראשון

אסותא אשדוד: בסקר חווית הסטאז׳ של משרד הבריאות דורגו מחלקות בית החולים במקום הראשון, אסותא אשדוד אף דורג במקום השני והמכובד בשאלה אם היית ממליץ לעשות סטאז׳ בבית החולים

סקר משרד הבריאות בנושא משוב הסטאז׳ בקרב 1300 סטודנטים לרפואה, שפורסם היום (שלישי) מראה כי המחלקות: פנימית, ילדים, מלר״ד (חדר מיון) הרדמה וטיפול נמרץ בבית החולים אסותא אשדוד, דורגו במקום הראשון ע״י הסטאז׳רים מבין כל בתי החולים בארץ.

אסותא אשדוד אף דורג במקום השני והמכובד בשאלה אם היית ממליץ לעשות סטאז׳ בבית החולים מדובר בהישג משמעותי לבית החולים שנפתח לפני כשנתיים בלבד.

מנכ״ל בית החולים, ד״ר ארז ברנבוים בירך ואמר ״אני רוצה לברך את מנהלי המחלקות על ההישג המכובד. אנו גאים להיות מדורגים במקומות הראשונים בסקר שביעות רצון זה. מדובר בהבעת אמון של הרופאים הצעירים בבית החולים . אני מבטיח שנמשיך להצדיק את האמון של דור העתיד ברפואה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך