מחדל ביטחוני: עשרות שב"חים חודרים לבסיס חיל הים ולנמל אשדוד

הם מגיעים בכל שעות היממה, אבל במיוחד משעות הערב ועד לפנות בוקר, מטפסים על הגדר וחודרים באין מפריע למקומות מאובטחים וביטחוניים ממדרגה ראשונה בכדי לדוג. השמועה על הדייג החופשי מביאה בכל יום עשרות רבות. אחד הדייגים היהודים סיפר כי הדייגים מהשטחים מספרים להם על כל שהם דגים בבסיס חיל הים. החשש הוא שאחד מהם ייכנס בכדי לעשות משהו אחר ועלול להתרחש אסון. מצה"ל העבירו את האחריות לנמל וטוענים למרות העדויות והתמונות כי לא מדובר בעניין צבאי. גורם בנמל סיפר כי זו תופעה ידועה שמטרידה אותם מאוד: הסיפור המלא ביום חמישי בעיתון 'המגזין אשדוד'.
מדלגים מעל גדר הנמל. (צילום: נתנאל פריינטי).

פצצת זמן בטחונית מתקתק בנמל אשדוד ובבסיס חיל הים באשדוד.

הם מגיעים בכל שעות היממה, אבל במיוחד משעות הערב ועד לפנות בוקר, מטפסים על הגדר וחודרים באין מפריע למקומות מאובטחים וביטחוניים ממדרגה ראשונה בכדי לדוג. השמועה על הדייג החופשי מביאה בכל יום עשרות רבות.

אחד הדייגים היהודים סיפר כי הדייגם מהשטחים מספרים להם על כל שהם דגים בבסיס חיל הים. החשש הוא שאחד מהם ייכנס בכדי לעשות משהו אחר ועלול להתרחש אסון. מצה"ל העבירו את האחריות לנמל וטוענים למרות העדויות והתמונות כי לא מדובר בעניין צבאי. גורם בנמל סיפר כי זו תופעה ידועה שמטרידה אותם מאוד:

הסיפור המלא ביום חמישי בעיתון 'המגזין אשדוד'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך