עוברים דירה? הכירו את החידושים שיעשו לכם חיים קלים

מעבר דירה יכול להיות מאוד מרגש אך באותה המידה הוא גם אינו נוח. אריזה, מציאת מובילים מומלצים ועוד שלל משימות וסידורים שצריך לעשות יכולים להוציא משלוותו גם את האדם הרגוע ביותר ואם כל זה לא מספיק, על פי מחקרים שבוצעו לאחרונה עולה שתדירות מעברי הדירות בישראל רק הולכת ועולה.
הובלות

אין ספק שמדובר במשימה מורכבת שמצריכה מאמץ, ידע והשקעה של זמן לא מועט וזה המקום שממנו צמחו שירותים חדשניים שיכולים לקצר את התהליך ולהקל את כל המעבר באופן ניכר.

הכירו את ארבעת החידושים בעולם מעברי הדירות שיכולים לחסוך לכם הרבה כאב ראש.

הזמנת קרטונים באינטרנט

כל מעבר דירה כרוך באריזה וכל אריזה מצריכה קרטונים וחומרי אריזה מתאימים כמו סלוטייפ, שקיות, פצפצים ועוד.

אריזה נכונה יכולה לעשות את ההבדל בין מעבר דירה מבולגן שבו אתם מתקשים למצוא חפצים ולסדר את הארגזים בדירה החדשה – שלא לדבר על נזקים לתכולה במהלך ההובלה, לבין אריזה מסודרת תוך הבטחת שלום החפצים ואפילו קיצור משך הזמן שדרוש לכך.

על מנת לארוז את הדירה באופן שיטתי ומסודר מומלץ להזמין קרטונים מתאימים למעבר דירה באחת מהחנויות באינטרנט שמספקות מגוון חומרי אריזה מותאמים עם משלוח עד לביתכם. הזמנת חומרי האריזה אינה תעלה הרבה כסף אך בהחלט יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד זמן ולעזור לכם לארוז טוב יותר חפצים שעשויים להיפגע בזמן ההובלה. מומלץ לקרוא את המדריך שמדבר על אילו חומרי אריזה לקנות וטיפים למעבר דירה שיעזור לכם למקסם את הזמן ולעבור באופן מסודר יותר.

השוואת מחירי הובלה אונליין

כפי שהדוגמה הבאה עומדת להמחיש, ישנם שירותים שלא עולים כסף ושיכולים לעזור לכם להשוות ולמיין מובילים ולהזמין את אותה הובלה בפחות כסף.

מגוון אתרים ואפליקציות להשוואת מובילים מוצעות היום לכל מי שעובר דירה ומחפש חברת הובלה מומלצת בלי לשלם יותר מדי.

במסגרת השירות, כל מה שאתם נדרשים לעשות הוא לבחור בגודל הדירה שצריך להוביל, את התאריך והמיקום שלכם ובתוך זמן קצר להשוות הצעות מחיר של מובילים.

בדרך הזאת אתם יכולים למצוא מוביל בתוך פרק זמן קצר מאוד ולחסוך במחיר של המעבר.

שימו לב שחשוב מאוד לבדוק את חברת ההובלה ולוודא שמדובר במובילים מומלצים כך שהשירות לא יעיב על המחיר הזול.

שירותי אחסנה ששווה להכיר

אחת מתופעות הלוואי של מעברי דירה מרובים אותם הדגשנו בתחילת הכתבה, היא המחסור ההולך וגובר בשטח אחסנה. יותר ויותר עוברי דירות מוצאים את עצמם עם הרבה תכולה ומעט מקום מה שגורם לעתים קרובות לחשיבה על פתרונות יצירתיים ובעיקר התפשרויות שבאות לידי ביטוי במכירת תכולה או מגורים בדירה צפופה.

זה בדיוק המקום שבו נכנסים שירותי אחסון תכולת דירות אל התמונה אשר מאפשרים לכם לשכור יחידות אחסנה בגודל שמותאם לצרכים שלכם, לפרק הזמן המבוקש. בדרך הזאת ניתן לאחסן כל דבר באופן בטוח.

צריך להדגיש שלפני שמאחסנים פריטים כלשהם חשוב להבין לכמה זמן אתם עומדים לעשות את זה ואם מדובר בתקופה ארוכה, אתם עשויים לגלות מהר מאוד שהמחיר שתשלמו לאורך התקופה יהיה יקר יותר משווי הפריטים ומעבר לפן האישי/רגשי צריך לקחת בחשבון גם את הפן הכלכלי.

אורזים מקצועיים

אין ספק שאחד האתגרים המרכזיים בכל מעבר דירה הוא שלב האריזה. מדובר במשימה ממושכת שאם רוצים לעשות אותה כמו שצריך, יש להתחיל כבר כמה שבועות לפני ההובלה.

יש שיגידו שאריזת דירה מהווה את השלב הכי קשה בתהליך מפני שהיא צורכת הרבה מאוד זמן, דורשת מכם לנבור בכל תכולת הדירה ולמיין אותה ואם לא די בכך, תקופת האריזה מלווה באי נוחות שנובעת מחפצים רבים שנמצאים בארגזים שפזורים ברחבי הדירה ולא משנה כמה אתם יעילים וכמה האריזה מתנהלת למופת.

הפתרון הבא מיועד למי שרוצה ויכול להשקיע סכום כספי בתמורה לצוות מקצועי שיארוז את החפצים באופן בטוח. מדובר בשירותי אריזה מקצועיים שניתנים על ידי חברות ייעודיות או חברות הובלה שישמחו אפילו לסדר את ביתכם החדש ולפרוק את הקרטונים בתמורה לתוספת כספית.

המחיר של השירות מתחיל בכמה מאות שקלים ויכול לעלות מהר מאוד ליותר מאלף שקלים אך למי שיכול להרשות לעצמו, מדובר במשהו שמאוד יכול להקל את המעבר.

באיזה שירות תבחרו?

באילו שירותים לבחור? תלוי בכם וביכולות הכספית שעומדת לרשותכם. בעוד שלפי דעתנו השוואת מחירי ההובלה היא משהו מאוד חשוב שניתן לכם בחינם, הצורך בשאר השירותים מאוד תלוי בכם ובצורך שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך