"לאומית שירותי בריאות" תספק תרופות מרשם ומוצרי בית מרקחת עד בית הלקוח בעלות של 9 ₪ בלבד

"לאומית שירותי בריאות" ממשיכה להוביל את תחום שירותי הרפואה בדיגיטל ומשיקה בשיתוף בלה און ליין מקבוצת רקח ורשת Be מקבוצת שופרסל, אספקת תרופות מרשם ומוצרי בית מרקחת עד הבית. תושבי הדרום יהיו הראשונים ליהנות מהמהלך הזה, עלות המשלוח – 9 ₪ בלבד

אספקת תרופות מרשם עד בית הלקוח, פתרון שהיה נראה עד כה כבלתי ישים  הופך החל מהשבוע למציאות שתקל על חייהם של חולים רבים ברחבי הארץ. המהלך החדשני המציע שירותי אספקת תרופות מרשם עד בית הלקוח, יצא לפועל באמצעות שיתוף פעולה שנרקם בין לאומית שירותי בריאות ורשת Be מקבוצת שופרסל.

חשוב לציין כי משרד הבריאות הסדיר כבר בשנת 2008, את נושא המכירה המקוונת ומשלוח תרופות מבית המרקחת לבית הלקוח, אך 'לאומית שירותי בריאות' הינה הקופה הראשונה אשר לקחה על עצמה לספק את השירות  הייחודי למבוטחיה.

רק לקוחות לאומית מזמינים ומקבלים תרופות מרשם עד לפתח ביתם. למהלך הזה יתרונות רבים ללקוח שזוכה את התרופות להם הוא זקוק עד לפתח הבית ובעלות כספית זהה לרכישה בבית המרקחת, הלקוח לא צריך לעמוד בהמתנה ארוכה ומיותרת לקבלת התרופות, וגולת הכותרת: עלות משלוח של 9 ₪ בלבד.

מנגד, גם קופת החולים מרוויחה מצעד מבורך זה, העומסים בבית המרקחת צפויים לרדת, והמטופל יזכה לשיפור בשירות.

השקת השירות החדש תהיה מדורגת ובמהלכה יסופקו השירותים ללקוחות לאומית תושבי הדרום. בתום התקופה הראשונית, יורחב השירות בהדרגה גם ליתר חלקי הארץ.

יש לציין כי לאחרונה רכשה רשת Be מקבוצת שופרסל 51% ממניותיה של חברת 'בלה און ליין בע"מ', אשר זכתה במכרז של לאומית לאספקת תרופות עד הבית. החברה עוסקת בשיווק ומכירה באמצעות אתר אינטרנט של מוצרי קוסמטיקה, מוצרי נוחות וטואלטיקה, תוספי מזון ותרופות עד בית הלקוח.

ניסים אלון, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות: אני גאה לבשר על ההשקה של המהלך פורץ הדרך והראשוני מסוגו בישראל של אספקת תרופות מרשם עד הבית. כשהחלטנו לפני עשור שלאומית תהיה הקופה הדיגיטלית הראשונה בישראל, זה היה החזון שאליו כיוונה לאומית".

אורי וטרמן, מנכ"ל Be התייחס גם הוא למהלך ואמר: "בתי המרקחת המהווים עוגן אסטרטגי בכל חנות יהוו עוגן אסטרטגי גם בערוצים המקוונים".

מנכ"ל 'בלה און ליין' שי אלמוג התייחס גם הוא לעניין ואמר: "היום יותר מתמיד השירות נדרש מאחר והוא ישפר משמעותית את איכות השירות ללקוחות ויקל על העומס הרב שיש היום על הרוקחים בבתי המרקחת בכל רחבי הארץ".

במסגרת החזון של "לאומית שירותי בריאות", כבר הפכו 11% מביקורי הרופאים בקופה לביקורים דיגיטליים, אשר חוסכים ללקוחות זמן רב של ביקורים בסניפים.

מעבר לכך, באפליקציה מוצעים היום עשרות שירותים שחוסכים זמן רב ללקוחות ומאפשרים קבלת שירות מכל מקום בגלובוס ובזמינות גבוהה. לדוגמא:  החזרים כספיים תוך 5 ימי עבודה, זאת ועוד:  שיחה עם הרופא האישי בווידאו, התכתבות עם הרופא האישי שלי, זימון תורים, חידוש וקבלת מרשמים לתרופות, תוצאות בדיקות מעבדה עם הסבר והשוואה בין חמש בדיקות הדם האחרונות של המבוטח, המלצות רפואיות, הפקה עצמית של  טופס 17 כאשר יש הפנית רופא, העתקי מסמכים רפואיים, היסטוריה רפואית ושירות ללא כרטיס מגנטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך