דייג מעד ונפל מאחד הרציפים בנמל. מצבו קשה – צפו

למקום הגיעו צוות חילוץ בפיקוד קצין מתחנת כבאות באשדוד ואליהם הצטרפו שם צוות לחילוצים מיוחדים מתחנת אשקלון. מדוברות כבאות אשדוד נמסר: "על פי דיווחי מד"א מצבו קשה ויש להיערך לחילוץ מורכב מאחר שמצבו הבריאותי דוחק בפעלות החילוץ". מקסים קולגה חובש באיחוד הצלה סיפר: "לאחר חילוץ ממושך הוא חולץ ע"י צוותי כיבוי כשהוא סובל מפגיעה קשה בגפיים התחתונות".
הדייג לאחר החילוץ.

צוותים של לוחמי האש מאשדוד צאו לחילץ דייג שנפל למים מאחד הרציפים בנמל אשדוד. למקום הגיעו צוות חילוץ בפיקוד קצין מתחנת כבאות באשדוד ואליהם הצטרפו שם צוות לחילוצים מיוחדים מתחנת אשקלון.

מדיווח ראשוני של מפקד האירוע נמסר כי בנו עמדת חילוץ ראשוני עד להגעת יחידת החילוץ, על מנת לחלץ את הדייג שנפל למים. הוא תיקשר עם כוחות החילוץ.

יורדים לחלץ את הדייג.

כוחות הכיבוי הורידו צוות של מד"א על מנת לבדוק את מצבו של הפצוע. מדוברות כבאות אשדוד נמסר: "על פי דיווחי מד"א מצבו קשה ויש להיערך לחילוץ מורכב מאחר שמצבו הבריאותי דוחק בפעלות החילוץ".

 

מקסים קולגה חובש באיחוד הצלה סיפר: "לאחר חילוץ ממושך הוא חולץ ע"י צוותי כיבוי כשהוא סובל מפגיעה קשה בגפיים התחתונות. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה של בית החולים אסותא כשמצבו מוגדר קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך