מנהלת בית הספר החליקה על חרדל דיז'ון בזמן קניות, ותובעת 400 אלף שקל

מנהלת בי"ס באשדוד תובעת כ-400 אלף שקל מסופר גדול באשדוד ומחברת הניקיון בסופר, לאחר שהחליקה על חרדל דיז'ון ונפגעה בעמוד השדרה

מכתב התביעה שהוגש על ידי בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי בחודש אוגוסט 2013, בשעה שפסעה סמוך למדפי הפסטה, החליקה על הרצפה החלקה, שהייתה מרוחה בחרדל דיז'ון, איבדה שיווי המשקל ונפלה על רצפת הסופר. כתוצאה מהנפילה נפגעה בצוואר, בגב התחתון וברגל ימין ופונתה על ידי אמבולנס לבית חולים קפלן, שם אובחן כי היא סובלת מבלט בדיסקים של מספר חוליות.

רשת הסופרים הגדולה נתבעה עקב רשלנותה על כי לא דאגה לכך שהמעברים הציבוריים בסופר יהיו יבשים, לא מחליקים וכיוון שלא דאגה לנקות ולנגב את רצפת הסניף ולא התקינה אמצעים למניעת החלקה, תוך הפרה של חוק התכנון והבנייה.
חברת המרכולים טענה להגנתה כי היא אינה אחראית לתאונה, וכי מי שאחראית לכך היא חברת הניקיון שהועסקה על ידה. חברת הניקיון טענה בין היתר להגנתה, כי אם אכן נשבר ונשפך חרדל דיז'ון בשורה של מעבר הפסטות, האירוע התרחש ככל הנראה זמן קצר לפני שקרתה התאונה ואין זה מחובתה ואחריותה של חברת הניקיון לספק שירותי ניקיון בכל מקום ובכל רגע נתון.

לקראת קדם המשפט שיתקיים החודש, בפני השופט אבישי זבולון בבית משפט השלום בקרית גת, כל הצדדים סיכמו כי עקב התאונה מנהלת בית הספר סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 10%.

בעקבות כך בא כוחה של מנהלת ביה"ס, עו"ד דותן לינדנברג, מבקש מבית המשפט לפסוק לה פיצוי כספי בסך כ-400 אלף שקל בגין הפסדי שכר, פנסיה וזכויות סוציאליות, עזרה סעודית במטלות הבית אותן נהגה לבצע לפני התאונה, טיפולים רפואיים, הוצאות נסיעה, כאב וסבל. עורך הדין טוען כי המנהלת סובלת עד היום ממגבלות תנועה בעמוד השדרה, מכאבים המקרינים על הגפיים, היא מתקשה בישיבה, עמידה והליכה ממושכת, עליה וירידה במדרגות, מה שמקשה עליה לערוך ביקורים וסיורים בכיתות ובשטח ביה"ס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך