מאשדוד באהבה לחיילי צה"ל בעוטף עזה

איציק איטח ממתנדביה הגדולים של אשדוד, ארגן שיירה ואוכל מכל טוב לסוף השבוע לחיילי צה"ל באחד הבסיסים בעוטף עזה. רבים מתשובי העיר עזרו הכנת מאכלים וחלק הצטרפו. וגם סיפור אנושי על רוכב אופנוע וחייל שנשאר שבת.
בתיאבון מתושבי אשדוד.

שיירה לא אופיינית לנוף הפרה ביום שישי את השקט באזור עוטף עזה. לא היה מדובר בעוד שיירה צבאית בדרך לגבול בעזה, אלא דווקא לשיירה מאשדוד של תושבים שמלאה בכל טוב לחיילי העוטף באהבה.

פוסט התודה של איטח למי שעזרו.

במהלך השבוע ארגן איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של אשדוד אוכל, בגדים ועוד דברים לסוף השבוע לחיילים בעוטף. הוא פרסם פוסט בו קרא לכל מי שרוצה לעזור בהכנה או להצטרף, לעזור לו. רבים ובעיקר רבות נענו לבקשה והכינו בחמישי עד שעות לילה מאוחרות, בינהן גם אשתו של איטח חיה וילדותיו, ארוחות ואוכל מכל טוב. גם קבוצת מכבי אשדוד תרמה קפוצ'ונים לחיילים.

גם הילדה של איציק איטח התנדבה

איטח יצא בשישי בשיירה מלאה בכל הדברים שקיבל מתשובי אשדוד, הגיע לבסיס וארגן סעודת מלכים לחיילים. איטח: "זה המעט שאפשר לעשות למען מי שעושים כל הזמן לדאוג לשלומם של תושבי הדרום ואשדוד".

מכל טוב. מעשי ידי תושבות ותושבי אשדוד

והיה גם סיפור שמלמד אולי יותר מכל אחד החיילים שנשאר שבת שלח הודעה לאיטח  והודה לו והוסיף כי לצערו נותר ללא כסף לשבוע הקרוב. איטח שכבר הגיע לאשדוד כי חזר מהאזור, יצר קשר על חבר שהוא  בעל אופנוע כבד, סיפר לו את מה שקרה לחייל והאחרון בתוך זמו קצר מאוד כבר היה ליד החייל עם הכסף הדרוש.

"מגיע להם" איטח האישה ויוסי משה שהתנדב גם הוא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך