ולפעמים החגיגה נגמרת

פגש הצמרת בין המוליכה הפועל אשדוד לבין השלישית בטבלה מ.כ יובלים חולון סיפק משחק דרמטי ומצוין, ובסיומו חולון מנחילה הפסד בכורה ראשונה העונה לאלופה 24:25 (11:11) – מה שמוביל לכך שבתום 8 מחזורים אין בלתי מנוצחות בליגת ווינר בכדוריד.
עומרי קושמרו מול החומה הבצורה של החולונים (צילום משה דהן הפועל אשדוד).

אחרי 7 מחזורים ללא הפסד דיברו על כך שהפועל אשדוד היא בלתי מנוצחת. חוגגת על כל קבוצה. לאלופה הפועל אשדוד שהגיעה למשחק עם 7 ניצחונות מ-7 משחקים הייתה הזדמנות להגדיל את יתרונה על פני הפועל ראשל"צ השנייה בטבלה ל-4 נקודות, אבל מי שפתחה את המאבק בצמרת היא חולון, שכמו הפועל ראשל"צ, שגברה באשדוד על אשדוד 25:24.נגמרה החגיגה. גם אשדוד היא מנוצחת.

אחרי העזיבה של דניאל מוסינדי ויובל כץ בקיץ – נראה היה שחולון תיאבק על מקום בפליאוף, אבל לפתיחת עונה שכזו אף אחד לא ציפה. חולון כבר עם 5 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד. אחרי שהייתה קרובה להשיג ניצחונות ברמה"ש ובנחלת יהודה מול הפועל ראשל"צ, משחקים שאותם איבדה בדקות הסיום, היום חולון בהדרכת ניסים פלח הפגינה לא רק את הכישרון – אלא אופי גדול.

חולון פתחה מצוין (עם יכולת נהדרת של השוער מירזה חסליץ') ועלתה ליתרון של 5:8, ובהמשך משערים של פיליפ קאלו ונדב ניזרי ל-6:10 (20'). אולג בוטנקו הגיב בפסק זמן, ואשדוד בריצת 0:4 חזרה לשיוויון מצמד של ניבו לוי (5 שערים במחצית הראשונה), גאבור לנגהאנס וטל הרשקוביץ – 10:10 (24'). ניסים פלח לקח פסק זמן משלו, ואור לוי בן ה-17 החזיר את היתרון לחולון. המחצית הסתיימה ב-11:11, לאחר שעמית ישראל בן ה-19 סחט מנגד פנדל, והרשקוביץ שוב השווה.

ניבו לוי העלה את אשדוד ליתרון ראשון במשחק בפתיחת המחצית השנייה, אבל ריצת 0:3 של חולון עם שערים של נדב ניזרי, אור לוי ועדן גי'נג'י, יחד עם עצירות של חסליץ' הבוסני המצוין – החזירו את היתרון לחולון – 12:14. שני השוערים המצוינים המשיכו להציג יכולת נהדרת, ושם הגיעו דקות נהדרות של עדן ג'ינג'י. 3 שערים רצופים של מרכז הנבחרת העלו את מאזנו ל-8 שערים ואת היתרון של חולון ל-13:17 – 40'. יוסי ביטרמן וניבו לוי העניקו לאשדוד תקווה, אבל פיליפ קאלו קבע 15:19. שערים של טל הרשקוביץ ועומרי קושמרו, לצד עצירות של סטויקוביץ' השאירו את אשדוד בתמונה – 19:17 (48'). ג'ינג'י שוב היה שחקן המפתח של חולון, ויחד עם קאלו הם העלו את חולון ליתרון שיא – 18:23 (53').

גמור? ממש לא. ריצת 0:3 של אשדוד עם שערים של יובל כץ וצמד של טל הרשקוביץ הורידו את הפיגור לשני שערים, אבל אובינה הבקיע שער וסחט הרחקה מקושמרו. טל הרשקוביץ כבש שוב, והקטין ל-24:22 – 3 דקות לסיום, אבל חן ליבגוט סיפק שער חשוב.

לנגהאנס כבש, אורון ברגיל שהגיע מחולון סיפק שתי עצירות, אבל פעולה נהדרת של בראל לנציאנו ועדן ג'ינג'י בהגנה מנעו מאשדוד אפשרות לצמק. ניבו לוי עוד הקטין בשניות הסיום את הפיגור לשער, אבל הניצחון הזה היה חתום על החולונים ביכולת קבוצתית נהדרת, ומפגן הגנתי מצוין בהנהגת בראל לנציאנו וליאור גורמן.

כבשו לאשדוד: ניבו לוי 8 שערים, טל הרשקוביץ 6, יוסי ביטרמן 3, גאבור לאנגהנס, יובל כץ ועומרי קושמרו 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך