חתיכת סיפור

כל מה שנזכור מהמשחק מול פולין של נבחרת ישראל בכדורגל זה האידיוט שפרץ למגרש. בלי ענישה מתריעה זה יהיה רק עוד מקרה. # אי אפשר בלי אגדה של איש אחד # ועוד מעשה בסיפור הצלחה.
חכם סידי.

אידיוט בן של אידיוט. חמור בן של חמור, סתום בן של סתומים. יש לי עוד קללות בארסנל. ככה בא לי לכנות את הילד, עלאק ילד, גולם. בקיצור הטיפש בן של איש טיפש שחדר למגרש במשחק הנבחרת מול פולין ובגללו כמעט פוצץ המשחק, כששחקן של פולין נפגע בטעות על ידי המאבטח שרץ אחרי הפח הזה. ילד שבגללו כמעט כל הכדורגל שילם מחיר. אני לא מדבר על מחיר כספי. זה עוד "כסף קטן".

ישראל עלולה להיענש כי השופט כמעט הפסיק את המשחק. הוא ירשום את זה בדו"ח. גם המשקיף. כשעומדים להפסיק משחק בגל פציעה של שחקן ועוד באירופה על ידי מישהו שחדר למשחק ועוד במשחקי נבחרת, זה מחיר כבד. ישראל עלולה גם לקבל משחק רדיוס. ואז כולנו בגלל ילד שיש לו רק הכנה למח, לא נראה פה כדורגל.

אני יודע מה צריך לעשות. סורי. אני יודע בדיוק מה לעשות. בלי פוליטיקלי קורקט יש לי תשובה. אבל לא יעשו אותה. כי זה מדינה של מטומטמים שיוצרת את המטומטם הבא שיפרוץ למגרש. הילד הזה צריך להיכנס לכלא לחודש לפחות וההורים שלו ישלמו את הקנס שיוטל על ישראל, שיסתכם בכמה אלפי יורו טובים. תאמינו לי אחרי זה אף אחד לא יריח את הדשא של הכדורגל מקרוב.

אבל יהיו מיד שגידו שהוא רק ילד ויגידו שזה היה מעשה קונדס ויגידו שלא הייתה לו כוונה רעה ובטח החיים שלו היו קשים ובקיצור בלבולי מח והתכוונתי לתחת…אני לוקח את הילד הזה נותן לו באבי אביו וגם לאביו באבי אביו ומסביר לו שהפעם אבן שזרק כלומניק בן של כלומניק לא יוציאו 50 חכמים, אלא הוא בעצמו.

הדבר היחיד שיצא טוב מזה ..ותתכוננו לציניות…זה שלא דיברו על הנבחרת הגרועה ששיחקה גרוע, אלא על אידיוט שדפק ספרינט אולי יותר מהר מכל שחקני הנבחרת רק לכיוון הלא נכון.

אגדה. הוא לא אני.

אגדה

האמת התרגשתי. אני בן 52 והתרגשתי. מה אני אעשה. רק ראיתי אותו והייתה לי צמרמורת. ראיתי אותו במשחק של מכבי אשדוד מול מכבי ת"א במוצ"ש. הוא ישב בשקט. בצנעה. אגדה כזו גדולה ולא הוציא מילה. איך אפשר? הרי אתה שמעון מזרחי יו"ר מכבי ת"א. מר כדורסל של ישראל! חתן פרס ישראל! איש ענק. אגדה.

אז אני איש חסר טאקט שכמותי נגשתי אליו ואמרתי לו. "אני אוהד מכבי יפו ולא מכבי ת"א. אבל אני רוצה להגיד לך שאני מתרגש לידך ורוצה להודות לך על השנים הרבות של בני דורי שנתת לנו שנים רבות של שמחה". כן ילדים וילדות צעירים שכמותכם, כל בני דורי ואלה שלפניהם, בימי חמישי ישבו וראו את מכבי ת"א באירופה. לא משנה איזו קבוצה אהדת בכדורגל, בכדורסל אהדת את מכבי ת"א (טוב, אלא אם כן אתה אוהד הפועל ת"א וקופץ סתם. אז ועכשיו). לא היה חתול אחד ברחוב שמכיב ת"א שיחקה. מכבי ת"א הייתה נבחרת ישראל. יותר מזה גאוות ישראל. לא הסתפקתי בזה ואני היפואי בלי הבושה עוד ביקשתי מהבת שלי יובל (הילד הקטן לכדורגל הבת האמצעית לכדורסל. זו החלוקה אצלנו. הגדולה לא פה ולא שם) שתצלם אותנו. שמעון (מותר לי לקרוא לך שמעון נכון?) הסכים בשמחה ואפילו הוציא חצי חיוך לא אופייני לו. האמת אצלי הייתה חגיגה בלב. איש ענק. איש שנותן לקהילה ולמדינה יותר משאי פעם היא ייתנו לו  חזרה (ומי משקלל אותו. מבחינתי לא שייך למדינה הזו).

וגילו קטן של הילד שבי. ברגעים האלה חשבתי על אבא שלי אברהם סידי ז"ל, שהיה יושב איתי לראות את משחקי מכבי ת"א באירופה והיינו גאים בשמעון מזרחי שיכול לעשות מה בא לו שם לטובת מכבי ישראל ת"א. אם הוא היה רואה את התמונה שלי איתו, הוא היה גאה בשמעון וגם בבן שלו הקטן (שמאז גדל הרבה) שאמר תודה לשמעון. גם עבורו.

סיפור הצלחה

פייר נהניתי. אוהו כמה נהניתי. לא רק אני. כל מי שהגיע לאולם הקריה במוצ"ש נהנה. אולם מלא מפה לפה, הכל היה מאורגן כמו בספרים, לא היה בלגן,, אוהדי הקבוצה, עודדו כל המשחק. והאמת.. היה הכי קרוב לאירופה.

אני מדבר על המשחק בין מכבי אשדוד למכבי ת"א. הקבוצה אולי הפסידה במשחק, משחק שלא יספרו לנכדים. אבל עד השריקה מכבי אשדוד ניצחה. תשאלו את אנשי מכבי ת"א שהתפעלו מהארגון, והם מבינים קצת, הרבה, בארגון. תשאלו אפילו את שמעון מזרחי, זה מהאייטם הקודם, והוא מבין יותר מכולם בזה. קיבל על זה את פרס ישראל.

ככה צריך להראות משחק. שני קהלים שממלאים את האולם, מעודדים את הקבוצה, לא מקללים. נהנים מהמשחק הזה. זה יביא משפחות, ילדים קטנים. חוויה משפחתית. יביא את הטוב שבכדורסל. הכי טוב. לא יביא רעש וצלצולים וקללות. הגעתי עם הבת שלי והיא חזרה מלאת חוויות לספר לחברות בבסיס. ככה יוצרים אוהדים. זה סגר לה ולי  ולכל מי שנכח באולם הקריה את סוף השבוע בצורה מעולה …וככה מתחילים שבוע חדש. שבוע טוב.

קשה לי לפרגן בדרך כלל (תראו את רשימת המחכים לי בסיבוב, שמגיע עד אחרי הסיבוב), אבל למרות התבוסה על הפרקט, אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהיה לו יד בארגון המשחק הזה במוצ"ש. הם הוכיחו שאפשר להפסיד אבל לנצח. סיפור הצלחה.

ולא, לא חסרו לי רעשי הרקע….(והמבין יבין. ואם לא, לא נורא. הרווח הוא כולו שלנו)

וחכם סידי אומר: "הכי עצוב זה שמי שהיו 'הפרח בגנכם'…הופכים להיות…'הקוץ בישבנכם'.."….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך