הקעקוע החדש של איציק איטח

איטח עשה קעקוע על זרוע ידו, עם שם בנו שנולד ארי-דוד וכתר מעל. איטח בחר לעשות את הקעקוע אצל המקעקעת החדשה בעיר, שיר אבוטבול. לפי התוצאה לא יקח זמן רב שיכירו אותה רבים.
שיר אבוטבול ואיטח.

אין הרבה אנשים של מכירים את איציק איטח באשדוד. אחד ממתנדביה הגדולים של העיר. אבל עכשיו גם אלה שמכירים אותו לא יודעים שהוא התחדש…בקעקוע חדש.

איטח הלך למקעקעת שיר אבוטבול שהיא חדשה בעיר, אבל לפי התוצאה מדובר במקצוענית ממדרגה ראשונה. איטח קעקע על יד את שמו של בנו בנו ארי-דוד מתחת לכתר.

התחדש. איטח.

ההסבר של איטח: "לבן שלי קוראים ארי ולאבא שלי קראו דוד. אז השם מורכב משניהם. אבא של היה מלך, כמו דוד המלך ולכן הוספתי את הכתר".

חדשה בעיר. איטח ואבוטבול.

לאיטח מילים חמות על אבוטבול: "מדובר במקעקעת מקצוענית. אני ממליץ לכל אחד שיגיע. היא אומנם חדשה באשדוד, אבל מהר מאוד יבינו מה הגיע לעיר". אנחנו רק נוסיף שאם היא פה רק זמן קצר וכבר הבינה עד כמה איטח הוא דמות בולטת בעיר, אז כנראה שהיא כבר מתאקלמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך