האישה שנהרגה בכניסה לנמל אמש בשנות ה-40 לחייה מבית שמש

המאבטח שירה, נעצר והועבר לתחנת המשטרה לחקירה בסיומה שוחרר למעצר בית בן 5 ימים. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי נהגת הרכב לא שעתה להוראות המאבטחים, פרצה את המחסום הראשון והמשיכה בנסיעה מהירה. עתה בודקת המשטרה מדוע לא עצרה.
זירת הארוע (צילומים נתנאל פריינטה)

האישה שנורתה למוות אמש בכניסה לנמל, כשלא שעתה להוראת המאבטחים לעצור, כך על פי המשטרה, אינה תושבת אשדוד.

המדובר באישה בשנות הארבעים המוקדמות לחייה, כנראה בת 40 או 41, היא תושבת בית שמש וייתכן כי בילתה באשדוד. חיזוק לכך ניתן כאשר לבית החולים לא הגיעו בני משפחה של האישה, אלא רק לתחנת המשטרה מאוחר יותר. המאבטח שירה בה נחקר ושוחרר למעצר בית של 5 ימים. המשטרה בודקת עתה מדוע האישה לא עצרה והמשיכה בניסעה כשהיא מנסה לפרוץ את המחסומים.

מתה מפצעיה בבית החולים.

מהמשטרה נמסר הבוקר: "אתמול סמוך לשעה 22:20 התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל אודות רכב שפרץ את המחסום בנמל אשדוד ומאבטחי הנמל ירו לעבר הרכב על מנת לעצור אותו. למקום הוקפצו כוחות משטרה גדולים.מהזירה פונתה לבית החולים במצב אנוש נהגת הרכב, אישה ילידת 1979 ממרכז הארץ. למקום הוזמנה מעבדה ניידת וכן שוטרי הזיהוי הפלילי של מרחב לכיש שהחלו באיסוף ממצאים מהזירה. מחקירה ראשונית עלה כי נהגת הרכב לא שעתה להוראות המאבטחים, פרצה את המחסום הראשון והמשיכה בנסיעה מהירה. המאבטח שירה, נעצר והועבר לתחנת המשטרה לחקירה בסיומה שוחרר למעצר בית בן 5 ימים.כלל חומרי התיעוד מהנמל נאספו ע״י צוות החקירה והם מנותחים על ידם. חקירת נסיבות האירוע נמשכות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך