מתה מפצעיה הנהגת שניסתה להכנס לנמל אשדוד ונורתה על ידי מאבטחים

במהלך הלילה נפטרה מפצעיה הנהגת בת ה-40 שניסתה על פי הדיווחים לחדור לשער 5 של נמל אשדוד, עם רכב פרטי ונורתה על ידי מאבטחי הנמל.

הארוע שהתרחש אתמול בו נורתה נהגת שניסתה ככל הנראה לחדור לנמל אשדוד, נגמרה בטרגדיה. האישה כבת 40, מתה הלילה מפצעיה. הארוע התרחש אתמול, חמישי בערב.על פי המשטרה ככל הנראה היא לא צייתה להוראת המאבטחים לעצור ונורתה.

מדוברות מד"א נמסר אתמול: בשעה 22:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על נהגת רכב עם פציעה סמוך לנמל אשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד אישה בת  במצב קשה. נסיבות האירוע אינן ברורות.

דניאל בוקובוזה חובש באיחוד הצלה סיפר: "בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה".

מהמשטרה נמסר אמש: "לפני זמן קצר רכב לא ציית להנחיית המאבטחים לעצור בכניסה לנמל אשדוד והמשיך בנסיעה.המאבטחים ירו לעבר הרכב, כתוצאה מכך הרכב נעצר והנהגת שנפגעה, פונתה לבית החולים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך