יו"ר ההסתדרות הרפואית תוקף: "סכנה ממשית למטופלים ב'טרם'

במכתב חריף ששיגר יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופסור ציון חגי, הוא מתריע על רשלנות רפואית של מוקדי הרפואה 'טרם' ואומר בפה מלא כי "קיימת סכנה ממשית למטופלים"
אמבולנס ברמזור

זו לא הפעם הראשונה בה נשמעים תלונות כנגד שירותי הרפואה 'טרם'. אולם אם בדרך כלל הם מגיעים ממטופלים הרי שהפעם זה נאמר מפי יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופסור ציון חגי אשר שיגר מכתב חריף למנכ"ל משרד הבריאות ולמנכ"לי קופות החולים בו הוא מזהיר כי "קיימת סכנה ממשית למטופלי 'טרם'".

במכתבו החריג בחריפותו יש לומר כתב חגי "תמונת מצב מדאיגה התגלתה לנו לאחרונה, שבה ב'טרם' מטפלים בחולים תוך הפרה וחריגה בוטה לכאורה של העובדים מסמכויותיהם על פי חוק. זאת עד כדי חשש לכאורה לסכנה ממשית לציבור המטופלים, תוך הטעיה בוטה של המטופלים והפרת זכויותיהם על פי חוק".

במכתב זה רומז חגי על התלונות כנגד 'טרם' על כך שעובדים ללא הכשרה מתאימה מעניקים טיפול רפואי למטופלים דבר אשר עלול להעמיד אותם בסכנה רבה.

מרשת "טרם" נמסר בתגובה: "בימים שבהם בתי החולים קורסים תחת העומסים מצופה לשבח את רשת 'טרם' אשר מונעת מידי שנה מאות אלפי ביקורים מיותרים בבתי החולים, וזאת באמצעות טיפול מקצועי ויעיל שהוכיח את עצמו זה 30 שנה. חבל שאינטרסים צרים מובילים את הר"י לפניה זו לאחר שנכשלה בניסיון לאגד את הרופאים בטרם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך