מכבי בן בנות אשדוד מארחת בחמישי את הדאבליסטית

ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל חוזרת לפעילות אחרי פגרת הנבחרת. משחקי המחזור השלישי בליגה יתקיימו מחר בערב יום חמישי. במוקד תארח מכבי בן בנות אשדוד את הדאבליסטית אליצור נווה דוד רמלה (19:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס).
צ'לסי הופקיס בכחול מאשדוד. צריכים אותה בראשון.

סגנית האלופה מארחת את האלופה ומחזיקת הגביע למפגש הראשון והיוקרתי ביניהן לעונה החדשה. עד לא מזמן כשכתבנו הדאבליסטית, התכוונו למכבי בן בנות אשדוד. אשדוד יודעת שאם היא רוצה לחזור לזה, היא צריכה לעבור משחקים כאלה מול רמלה.

הקבוצה של המאמן גלעד כץ, עם מאזן של 100% הצלחה בליגה, אחרי הניצחון על 49:52 על מכבי חיפה, תארח את הקבוצה של אלי רבי, שהספיקה לנצח בשני מחזורי הליגה הראשונים באופן משכנע (70:82 על מכבי רעננה ו- 62:97 על אליצור חולון) ועל הדרך לצבור לא מעט משחקים וזמן פארקט במסגרת היורוקאפ.

אשדוד תזדקק ליכולות גבוהות של קריסטל ברדפורד, טיפאני ג'קסון, צ'לסי הופקינס, נועה זליבנסקי, דרו אדלמן, צליל וטורי ועדי לוקס כדי לעצור את התנופה של הרמלאיות טיפאני מיטשל, בריטני בויד, ירדן דנן, עדן רוטברג, אלכס גיטצ'נקו, ליאור גרזון , שירה בן דוד וטיאנה קריבצ'ביץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך