טירוף הבלאק פריידי: כל מה שצריך לדעת לפני שאתם רוכשים מוצר

רשמו לפניכם את התאריך: בלאק פריידי השנה יתקיים ב-29/11/2019. בחנויות ובאתרים רבים בישראל ובעולם יציעו לכם מבצעים חמים ושפע של מוצרים במחירים חסרי תחרות. מה צריך לבדוק לפני ימי המבצעים? ואיזה עלויות נוספות עלולות להתווסף למחיר הרכישה? בלאק פריידי - מדריך מיוחד

בלאק פריידי (Black Friday), הוא כינוי ליום שישי שפותח את עונת הקניות שבין חג ההודיה בארצות הברית לחג המולד. הוא חל ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר – יום שישי ה-29.11. בחנויות ובאתרים רבים בישראל ובעולם יציעו לכם מבצעים חמים ושפע של מוצרים במחירים חסרי תחרות. אבל רגע לפני שאתם רוכשים את המוצר, רצוי ואף חובה לבדוק כמה דברים חשובים לפני, כמו איך למצוא את המבצעים הטובים ביותר, ואיזה עלויות עלולות להתווסף למחיר הרכישה.

הירשמו מראש לאתרי הקניות באינטרנט
רוב אתרי המסחר באינטרנט דורשים הרשמה לצורך ביצוע רכישת מוצרים. מכיוון שמדובר על מבצע שתקף ל-24 שעות בלבד, יש סיכוי שתפספסו דילים שמסתיימים תוך מספר דקות רק בגלל שלא הספקתם להירשם. לכן חשוב ורצוי להירשם לאותם אתרים מראש ובכך לחסוך זמן קריטי וחשוב.

אל תחכו יותר מדיי
אם מצאתם דיל טוב, במחיר מעולה ובהטבה שסביר להניח לא תחזור על עצמה בזמן הקרוב. אל תהססו – קנו את זה. אם המוצר הוא חשוב ומשמעותי, אתם עלולים לפספס את ההנחה ואת ההזדמנות. בבלאק פריידי, המלאי מוגבל והביקוש גבוה.

רכשו רק מה שאתם צריכים באמת
אומנם המלאי בדרך כלל מוגבל וההזדמנות היא חד פעמית, אך מצד שני אין זה אומר שצריך לקנות כל דבר. מבצעי בלאק פריידי בדרך כלל מפתים מאוד, אך חשוב שתרכשו מוצר שאתם זקוקים לו ולא בשל ההנחה הגדולה שלו. בסיום היום אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חור דיי רציני בכיס.

לבדוק את המחיר המקורי של המוצר לפני המבצע
אחד הטיפים היותר חשובים ביום הזה. חשוב מאוד לבדוק את המחירים של המוצרים שאתם רוצים לרכוש לפני שמתחיל המבצע. אתם עלולים להיות מופתעים לגלות שהמחיר עם ההנחה האטרקטיבית, זה המחיר הרגיל שהייתם משלמים עליו לפני המבצע. מדובר בתופעה ידועה בקרב מוכרים ואתרי מכירות, שמנצלים את היום הזה ומעלים מחירים בכדי להציע כביכול "הנחה גדולה".

לפני שאתם קונים מוצר, תבדקו אם יש משלוח לישראל ומה העלויות
מצאתם דיל מפתה עם הנחה משמעותית, רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור הרכישה. בדקו שהמוצר שאתם מעוניינים לרכוש אכן מגיע לישראל ומהן עלויות המשלוח. ישנם מצבים שעלויות המשלוח גבוהות מדיי והמחיר הסופי על המוצר הופכות ללא משתלמות.

בדקו אתרים שמרכזים את מבצעי בלאק פריידי
ישנם אתרים רבים שמרכזים את כל המבצעים הקיימים במהלך הבלאק פריידי, רצוי להכנס ולהתעדכן. ברשת תוכלו למצוא עשרות אתרים בעברית שיפנו אתכם לדיל המתאים לכם.

שימו לב למיסים
רכישות בסכום של עד 75 דולר פטורות ממס, מ-75 דולר ועד 500 דולר צריך לשלם מע"מ, ומעל 500 דולר יש גם מכס. לכן חשוב לבדוק את העניין ולהכניס למשוואת המחיר גם את המיסים שאתם צפויים לשלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך