תלמידות מדרשת אמי"ת אשדוד נבחרו לתכנית מנהיגות מייקרוסופט ישראל

תלמידות מדרשת אמי"ת אשדוד נבחרו להשתתף בתכנית מנהיגות ייחודית של חברת מייקרוסופט ישראל – Teams Leaders
צילום: מיריי סורוביץ'

במסגרת התכנית, אליה התקבלו רק מאה תלמידים מתוך מאות מועמדים מכל רחבי הארץ, ילמדו התלמידים לתפעל את סביבת הלמידה הטכנולוגית החדשות TEAMS של מייקרוסופט ובמסגרת מפגשי למידה במשרדי מייקרוסופט ישראל ברעננה יוכשרו כמנהיגי תקשוב בית ספריים וכמנטורים להפעלת סביבת הלמידה 365 של החברה, ולקידום פרויקטים ממוחשבים בבית החינוך.

השבוע נערך מפגש הפתיחה של התכנית במשרדי מייקרוסופט ישראל ברעננה בהשתתפות עשרות תלמידי רשת אמי"ת נבחרים מרחבי הארץ, ביניהם כאמור משלחת תלמידות מדרשת אמי"ת אשדוד, בליווי מיריי סורוביץ', ראש תחום רשתיות ברשת אמי"ת.

סדנת הלמידה נפתחה בסיור במרכז העסקים של מייקרוסופט-ישראל במהלכו נחשפו התלמידות לטכנולוגיות החדשות ביותר כגון בינה מלאכותית בשירות הבטחון, איכות הסביבה והחקלאות, "אינטרנט של הדברים" Internet Of Things – I.O.T – המפעילה בין השאר את תחומי בית חכם ועיר חכמה, שימושים שונים של מציאות מדומה ורבודה בתהליך הלמידה- ועוד.

לאחר הסיור התכנסו התלמידות להתנסות מעשית בסביבת הלמידה החדשנית TEAMS שכללה ביצוע מטלות בשיתוף פעולה קבוצתי.

אורית קאופמן , מנהלת מדרשת אמי"ת אשדוד: "מטרתינו במדרשה היא לצעוד כל העת קדימה, ולהעניק לתלמידותינו את כלי הלמידה המתוקשבים המתקדמים ביותר במטרה לקדם אותן לקראת השתלבות בקדמת המדע והטכנולוגיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך