הח"כ האשדודי שהחליט לפעול נגד האופניים והקורקינטים החשמליים

שבועות בודדים לאחר התאונה המחרידה בה נהרג ניסים יונתנוב ז"ל והח"כ האשדודי הצעיר ינון אזולאי החליט לפעול בנושא הדו גלגלים החשמליים שמסכנים חיי אדם

ציון יום הבטיחות בדרכים בכנסת – חה"כ ינון אזולאי (ש"ס) לקח חלק במפגש שהתקיים היום (ג') בכנסת בנושא 'ציון יום הבטיחות בדרכים' ביוזמת שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'.

במהלך המפגש ציין חה"כ ינון אזולאי את היכרותו מקרוב אחר הסכנות הטמונות בתופעת האופניים החשמליים ורוכבי הדו גלגלי וזאת במסגרת התנדבותו ב'איחוד הצלה' וכמי שניהל בעבר את 'איחוד הצלה מרחב לכיש'.

ח"כ אזולאי סיפר כי, "רק לפני מספר ימים התבשרנו בכאב על הטרגדיה הנוראה שפקדה את משפחת לביא על פטירת שני הבנים היקרים מאיר וניסים ז"ל בתאונת אופנוע קשה. מכת השכול בדרכים פוגעת בכלל האוכלוסיה ומידי שנה עשרות משפחות מאבדים את יקיריהם וחלקם נכים כל החיים. על מדינת ישראל להקצות ולהגדיל את המשאבים גם בתחום ההסברה בממשק שיתאים גם למגזר החרדי בכדי שנוכל שנה הבאה לציין כי מספר ההרוגים והפצועים ירד בצורה משמעותית ביחס לשנים קודמות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך