בעקבות הפרסום ב'אשדוד אונליין' עשרות אלפי שקלים נתרמו ל- 12 היתומים

פרויקט התרמות מיוחד שנפתח עבור המשפחה החל לעבוד, אלפי תושבי העיר אשדוד כבר החלו לתרום, אך המשפחה השבורה זקוקה לכסף רב בכדי להצליח לגדל 12 יתומים שהקטן שבהם בן שנה בלבד

בתחילת חודש נובמבר פרסמנו בעיתון 'המגזין' על האבל הכבד שנפל על הקהילה החרדית שמתגוררת בשכונת האדמו"ר מבעלזא ברובע ג'. זאת בעקבות הידיעה על מותה של מרים שמה ז"ל ממחלה קשה. מרים ז"ל, אשתו של ראש הכולל השכונתי, הלכה לעולמה כשהיא בת 41 בלבד, והותירה אחריה 12 ילדים יתומים שעולמם חרב עליהם בפתאומיות.

מי שכעת נותר לטפל ב-12 הילדים, הוא הרב ציון שמה, בעלה של מרים ז"ל. הרב אוראל ביטון, אחד האברכים הקרובים אל הבעל ואחד שליווה את הסיפור העצוב מקרוב סיפר: "האמא מרים ז"ל הייתה העוגן של המשפחה, במסירות נפש גדולה מאוד היא החזיקה את כל הבית, גידלה את הילדים ועשתה הכל כדי שבעלה יוכל לשבת וללמוד תורה בלי שום הפרעה. זאת למרות שהם חיו בצמצום אדיר, וכעת כשהיא נפטרה המצב שלהם מאוד קשה, הילד הגדול שלהם בן 19 ולילד הקטן עוד לא מלאו שנה. הם לא יודעים איך לעכל את האובדן הקשה מנשוא".

בעקבות הסיפור הקשה שהובא בעיתון 'המגזין ובאתר 'אשדוד אונליין' יצאו מס' אנשים במבצע התרמה עבור המשפחה קשת היום, וכבר לאחר פחות משבועיים נאספו כ- 100,000 שקלים. דבר שיקל על המשפחה במעט במהלך השנה הקרובה.

למרות זאת קרוביהם של בני המשפחה עדיין חוששים כיצד יצליח האבא לגדל את ילדיו לבד ללא רעייתו, לשם כך נפתח פרויקט התרמה ברשתות החברתיות, כך שכל אחד יכול לתרום את הסכום בו הוא יכול לעמוד.

לתרומות: https://www.kupat.org.il/Project/185

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך