הרב ישראל דהן קיבל את "אות הנשיא למתנדב" 2015

כבוד לעיר: הרב ישראל דהן, בנו של יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, קיבל מידי נשיא המדינה ראובן ריבלין את אות הנשיא למתנדב לשנת 2015

בטקס מרגש ומרשים שהתקיים באירוע חגיגי במשכן נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הוענק אות הנשיא למתנדב לשנת תשע"ה לרב ישראל דהן, תושב העיר ובנו של יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, "על מגוון פעילויות לקידום שווין הזדמנויות חינוך לילדים בעלי צרכים מיוחדים". אות הנשיא למתנדב הינו האות היוקרתי ביותר בתחום ההתנדבות המוענק זו השנה ה-41 לבודדים ולארגונים שנבחרו לקבל את הוקרת החברה והמדינה לעשייתם ההתנדבותית. האות הוא פרי יוזמתם של מוסד הנשיאות בשיתוף עם המועצה הלאומית להתנדבות, ומטרתו לטפח ולעודד את רוח ההתנדבות ולהביע הוקרה למתנדבים.

בטקס נשאו דברים גם יו"ר הוועדה המייעצת לאות הנשיא דן מרידור, ויו"ר המועצה הלאומית להתנדבות בישראל עו"ד יורם סגי זקס. הנשיא ברך את המתנדבים והארגונים המקבלים את האות בהתרגשות ואמר: "גאווה ממלאה את ליבי כאשר אני עומד כאן היום, מביט בכם, המתנדבים בעם. כל אחד ואחד מכם, יחיד ומיוחד. פניה היפים של הארץ הזאת, ישראל האנושית, זו שאינה מבדילה בין אדם לאדם ובין דם לדם. דתיים וחילוניים, נשים וגברים, צעירים ואנשי שיבה, יהודים וערבים, מהעיר ומהפריפריה. זהו אות ייחודי, בעל מעמד ואיכות יוצא דופן. אם תרצו זהו פרס הנובל הישראלי למתנדבים אשר בעם החושף את גיבוריה האלמונים ואם יורשה לי לומר גיבוריה האמתיים של החברה האזרחית בישראל."

הרב ישראל דהן, הניצב במקום השלישי, קיבל את "אות הנשיא תשע"ה" על פעליו לבניית מערך לאיתור מוקדם של התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים, ותוך שיתוף פעולה עם ההורים סייע להם למצוא מסגרת חינוכית הולמת לילדיהם. שנים אחדות הוא פועל לקידום החינוך המיוחד בעיר ומסייע בהסרת מחסומים ודעות קדומות, ובהגברת המודעות של המגזר החרדי לטיפול בתלמידים בעלי צרכים מיוחדים.

הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה דתית, ניגש בסיום הטקס ללחוץ את ידו של נשיא המדינה שבירכו בחביבות רבה על הצטרפותו של הבן בתחום ההתנדבות במדינת ישראל. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קיבל בלישכתו בכבוד רב את הזוכה הרב ישראל דהן, שהגיע בליווי אביו הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, שציין בדבריו הנרגשים את החשיבות בזכיית אות הנשיא למתנדב. "בכך הנך תורם תרומה יחודית לטובת המדינה והחברה בישראל בתחום החינוך המיוחד", אמר ראש העיר. "אני מוקיר את התנדבותך ותרומתך המייצג בעיני את סולם הערכים עליהם אנו שואפים לחנך את דור העתיד באשדוד. ברצוני להודות לך באופן אישי, על תרומתך החשובה והמבורכת ולאחל לך הצלחה רבה בהמשך דרכך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך