עכשיו זה רשמי. אבירם ברוכיאן הצטרף לבית"ר נורדיה

היום, ראשון, חתם ברוכיאן בקבוצתו החדשה, בית"ר נורדיה, שנאבקת עם הפועל אדומים אשדוד על המקום בפלייאוף. ברוכיאן: "מאוד משמח ללבוש את החולצה הצהובה".
עבר לצהוב. ברוכיאן

אבירם ברוכיאן, כבר לא שחקנה של הפועל אדומים אשדוד. ברוכיאן חתם היום, ראשון, באופן רשמי בקבוצת בית"ר נורדיה, אף היא מליגה א' דרום, שהמטרה שלה גם מול הפועל אדומים אשדוד על המקום בפלייאוף ואולי אפילו על כרטיס העלייה ללגיה הלאומית.

ברוכיאן אמר בין הייתר לכלי התקשורת לאחר החתימה: "כיף תמיד לחזור לעיר שלי, ירושלים, למקום שגדלתי בו. בית"ר זה בית"ר, גם ההיא שבליגת העל וגם נורדיה. בשבילי זאת התרגשות. מאוד משמח ללבוש את החולצה הצהובה. אני מקווה ליישם על המגרש ולהביא תוצאות שיחזירו אותנו למאבקי העלייה ולהתמקם בפלייאוף".

באתר הרשמי של הקבוצה נכתב: "התלמוד הבבלי מלמד אותנו שיש דרך קצרה שהיא ארוכה, ודרך ארוכה שהיא קצרה. כשבית"ר נורדיה ירושלים התחילה את דרכה בליגה ג' אי שם בשנת 2014, בחרנו בדרך הארוכה. ידענו – בניגוד ליריבה העירונית באדום – שאין דבר כזה קיצורי דרך. והיום, קצת יותר מחמש שנים לאחר מכן, אנחנו בליגה א'. יש שחקן, שבדומה לנורדיה, יצא למסע ארוך. המסע לקח אותו לפולין, לבאר שבע, לראשון לציון ולאשדוד. דרך ארוכה. אבל בסופה, כמו בתום המסעות הטובים ביותר, הוא חוזר הביתה.
אפשר להזכיר שזכה בגביע הטוטו. אפשר לדבר על שני גביעי המדינה שבארון שלו – או על שתי האליפויות שהוא הביא לקבוצה מהבירה.
אפשר להגיד המון – אבל אפשר גם פשוט להגיד משפט אחד. אבירם ברוכיאן – ברוך שובך הביתה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך