הבנק מסרב למשכנתא? צריכים משכנתא דחוף? ככה זה עובד!

צריכים משכנתא דחוף והבנק מסרב לתת אישור? התייאשתם כבר ולא יודעים מה לעשות? הגעתם למקום הנכון בדיוק! שמי מרטין בוקסדורף ואני מטפל באנשים שהבנק לא מאשר להם משכנתא. בואו נדבר קצת על מקרים של סירוב משכנתא ואיך מתמודדים עם זה?
הבנק לא מאשר לך משכנתא בגלל BDI? מרטין בוקסדורף יסדר!

מקרים נפוצים של סירוב משכנתא?
חיווי אשראי שלילי- המקרים הנפוצים של סירוב משכנתא הם בגלל חיווי אשראי שלילי. כלומר כאשר אתם באים לבנקאי משכנתאות, הבדיקה הראשונה שהוא עושה זה מכניס את הפרטים שלכם לתוך הבדיקה הראשונה שנקראת חיווי אשראי.

המערכת הזו פולטת אחת משתי אפשרויות, ירוק- חיובי, אדום – שלילי. אם החיווי הוא שלילי, זה למעשה גומר את הסיכוי לקבל משכנתא.

למה יוצא בכלל חיווי אשראי שלילי?
חיווי אשראי שלילי יוצא מכל הסיבות שהן החל מצ'ק שחזר ועד פשיטת רגל, הגבלה, עיקולים, הוצאות לפועל וכל שאר הדברים.

איך מתמודדים עם חיווי אשראי שלילי?
כדי להתגבר על חיווי אשראי שלילי, צריך להציג כמה דברים שמטרתם היא להראות שאתם לקוחות טובים למרות הבעיה שהייתה בבנק או בכל דבר אחר. אז בואו נתחיל:

בעיה חד פעמית:
קודם כל אנחנו רוצים להראות לבנקים שלא משנה מה היה, זה היה דבר חד פעמי. כאשר מדברים על משכנתא למסורבים, לא משנה מה היה, בין אם זה דבר קטן או החמור ביותר, אני רוצה להגיע לבנק ולהגיד שהדבר הזה לא היה לפני כן ולא חזר על עצמו מאז.

תקופת צינון:
תראו חברים יקרים, אני מקבל הרבה מאוד פניות של אנשים שעברו פשיטות רגל, הגבלות וכל שאר הדברים ורוצים לקחת משכנתא או הלוואה. לצערי זה לא עובד ככה, אחרי בעיה כל שהיא- צריך תקופת צינון של שנה לפחות כדי שתהיה לי את האופציה להגיד לבנק: "הנה, הייתה בעיה כזו וכזו- אבל הנה מאז כבר עברה שנה או שנה וחצי או שנתיים ועובדה שהכול בסדר מאז.

הכנסות ויציבות:
מילת המפתח מבחינת הבנקים היא כאמור יציבות. אין דבר שהבנקים אוהבים כמו יציבות. הכוונה היא למצב שבו אתם עובדים הרבה זמן באותו מקום עבודה, לא חורגים ממסגרת אשראי בבנק, משלמים הלוואות בזמן, המשכורות מופקדות בצורה מסודרת בחשבון ולא בשחור- כל הדברים האלו מוכיחים בעיני הבנק שאתם לקוחות יציבים שאפשר לסמוך עליכם.

כאדר מדברים על הכנסות גבוהות, הכוונה שלי היא לא למצבים של משכורות סופר גבוהות, הכוונה שלי היא למשכורות סבירות לחלוטין שמאפשרות לבנקים להרגיש בטוחים באשר לכסף שאתם מקבלים מהם. כלומר אם אתם צריכים מיליון שקלים, לא הגיוני לבוא עם הכנסה של 12 אלף לזוג, צריך לפחות 15 נטו כדי שהבנק יהיה רגוע.

להיעזר במומחה:
אני מקבל הרבה מאוד טלפונים של אנשים שיש להם בעיה אשר מונעת מהם לקבל משכנתא, הם לוקחים יועץ משכנתאות מתחיל כל שהוא ואיתו הוא מגיע לסירובים בבנקים. הבעיה עם זה היא שבנק שבו היה סירוב, כבר לא ניתן להגיש בו שוב. ואז כאשר הם מגיעים אלי, כבר אין לי הרבה מה לעשות. לכן אני מפציר בכם, כאשר אתם נתקלים בבעיה עם המשכנתא- תיקחו מומחה שיודע לעשות דברים ולא רק סתם מישהו שיודע קצת על משכנתאות.

מה קורה עם מקרים חמורים יותר כמו פשיטת רגל? או הגבלה?
כאשר מדברים על מקרים יותר חמורים כמו פשיטות רגל, הגבלות או הסדרי חוב- אנחנו צריכים להוסיף עוד יותר לכל אחד מהסעיפים שדיברנו עליהם קודם. כלומר, אם עוברים פשיטת רגל רצוי להקפיד על תקופת צינון ארוכה יותר, להשקיע הרבה יותר זמן בחשבון בנק מסודר ולדאוג להכנסות מסודרות.

קצת עלי:
כפי שאמרתי כבר אני מרטין בוקסדורף, בעשר השנים האחרונות אני נלחם מול הבנקים למשכנתאות כדי להשיג משכנתא לאנשים שאני עובד עבורם. מניסיון עשיר מאוד, אני יכול להגיד לכם שמשכנתאות למסורבים זה עסק מורכב, אתם חייבים מומחה אמיתי של מסורבים.

מרטין בוקסדורף- maratbok@gmail.com 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך