מיזם מיוחד: חוף FIX – בני הנוער ישכירו ציוד לחוף הים במחיר סימלי

מיזם חברתי ותעסוקתי במיוחד לבני נוער, שבו תוכלו להשכיר כיסא ים ב - 10 ש"ח לכל היום, שימשיה ב 5 ש"ח לכל היום, ארטיק קרח יעלה 3 ש"ח וטילון - 6 ש"ח.

המטרה – העסקת בני נוער, שילוב בני נוער עם צרכים מיוחדים, מתן שירותי חוף במחיר השווה לכל נפש ויצירת אווירה חופית עם סממנים תיירותיים. סוג זה של מיזם מוגדר כ-win win, שמשמעותו כולם מרוויחים. בני הנוער מועסקים בתשלום, הציבור מבלה ונהנה במחיר מוזל, העירייה מפעילה מיזמים חדשים והחופים תוססים. בני הנוער עצמם יודרכו ע״י מדריכים שילוו אותם במהלך כל המשמרת בחוף.

בני הנוער רוצים את השיתוף של הציבור בפרוייקט בכדי להצליח . "תרומת התושבים היא פשוטה. כל שיצטרכו זה לשכור פריטים אלה ולדעת שכספם מסייע במימון שכרם של הצעירים הללו" אומרים במינהל ומבטיחים כי הצלחת המיזם תביא ליצירת מיזמי תעסוקה נוספים גם ביתר החופים. עיריית אשדוד ,הקצתה תקציב מיוחד לפרוייקט כולל תשלומי שכר לכל העובדים עפ חוקי העבודה לנוער.

המחירים: השכיר כיסא ים ב – 10 ש"ח לכל היום, שימשיה ב- 5 ש"ח לכל היום, ארטיק קרח יעלה 3 ש"ח וטילון רק – 6 ש"ח.

החופים שנבחרו לפיילוט הקיץ יהיו חוף ט"ו והחוף הנפרד, והוא יתנהל בכל חופשת הקיץ, בין התאריכים 21/6/15- 31/8/15

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך