7 בום

המוליכה והאלופה הפועל אשדוד רשמה את ניצחונה השביעי – 19:32 מול בני הרצליה (הפסד שלישי ברציפות). אשדוד, הבלתי מנוצחת היחידה בליגה, תשלים ביום שישי את משחקה החסר מול מ.כ חולון, שניצחה היום את עירוני רחובות 27:32.
עומרי קושמרו בין מגיני הרצליה (צילום: משה דהן)

אלופת המדינה בכדןריד, הפועל אשדוד, העלתה את מאזנה ל-7 ניצחונות (תקיים בשישי הבא את המשחק החסר מול חולון) כשניצחה בבית את בני הרצליה 19:32. משחק חד צדיי שהסתיים בהפרש גדול.

ישראל ביטרמן מאשדוד בדרך שער נוסף (צילום: משה דהן).

הרצליה ספגה את הפסדה השלישי ברציפות תוך שבוע. האורחת מהרצליה עוד הייתה בתמונת המשחק במחצית הראשונה, אבל בפתיחת השנייה החניכים של אולג בוטנקו שלטו במשחק הגדילו בהדרגה את ההפרש. המחצית נפתחה בסערה מבחינת האדומים עם ריצת 0:8, שלמעשה חיסלה כל סיכוי לקאמבק של הרצליה.

גאבור לנגהאנס היה המבקיע המצטיין של האלופה מאשדוד. בהרצליה בלטו השוער שגיא בוניס והפיבוט ירדן ויטקובסקי. שפטו ניב שוורץ ורון פרץ

כבשו לאשדוד: לאנגהנס 9 שערים, שי הרשקוביץ 7 שערים, טל הרשקוביץ 4 שערים, אסף בן גוזי ועמרי קושמרו  3 שערים כ״א, יובל כץ ויוסי ביטרמן  2 שערים כ״א, ישראל ביטרמן וניבו לוי שער אחד כ״א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך