ברוכיאן עזב את אדומים אשדוד. עובר לנורדיה

כפי שפורסם היום, חמישי בתכנית 'ספורטסידי', ברוכיאן עוזב את אדומים אשדוד. ברוכיאן: ". אני היום במקום שמחפש להיות קרוב לילדים ולמשפחה ומקווה שתכבדו את ההחלטה שקיבלתי להיות קרוב אליהם ולהמשיך לעשות את מה שאני אוהב ויודע קרוב לבית". נורדיה נאבקת על כרטיס העלייה עם אדומים אשדוד.
עבר לצהוב. ברוכיאן

הפועל אדומים אשדוד איבדה שחקן חשוב מאוד. אבירם ברוכיאן שביקש לעזוב, קיבל אישור היום חמישי והוא יעבור לקבוצת נורדיה מליגה א' דרום, שנאבקת עם אשדוד על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. על עזיבתו הסופית פורסם היום,  'בתכנית הספורט 'ספורטסידי' ברדיו אשדוד אונליין לייב'. אגב אתמול רביעי הכחיש השחקן שהוא עוזב. היום הוא כבר בקבוצה אחרת.

מהקבוצה נמסר: "משפחת הפועל אדומים אשדוד נפרדת היום מאחד השחקנים הטובים, המוכשרים והאהובים ביותר שזכו ללבוש את המדים האדומים. אנו נפרדים מאבירם לאחר שבחר להשתחרר מהקבוצה ולהיות קרוב יותר למשפחתו ואנו מכבדים את ההחלטה. אבירם שהאמין בנו גם בתקופות פחות טובות, אבירם שעבר איתנו מסע ארוך והיה חלק בלתי נפרד מההצלחות הגדולות של הקבוצה. אבירם היה מודל לחיקוי ומנהיג גדול על הדשא ומחוצה לו. כל מה שנותר לנו זה להגיד לך תודה".
תודה על זה שאתה אבירם ברוכיאן".

השחקן עצמו אמר: "אני מודה להנהלה, לרוני חג'ג' ומירב עייש, לצוות המקצועי חיים לוי ויאיר אזולאי שכיבדו את בקשתי. אני מודה לשחקנים החברים/ אחים שלי לחדר הלבשה. אני מודה לכל קהל האוהדים, אני יכול להגיד שקבוצת הפועל אדומים אשדוד תישאר בליבי לעד!!. נכנסתם לי עמוק ללב ונקשרתי מאוד לקבוצה. אני היום במקום שמחפש להיות קרוב לילדים ולמשפחה ומקווה שתכבדו את ההחלטה שקיבלתי להיות קרוב אליהם ולהמשיך לעשות את מה שאני אוהב ויודע קרוב לבית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך