מרגש: בית הכנסת זכה לארח חתונה שהתבטלה עקב המצב הביטחוני

חתונה מרגשת התרחשה אתמול בבית הכנסת תהילה לדוד שברובע א', לאחר שההנהלה בראשותו של הרב אלירם כהן, התנדבה לסייע לזוג שביטל את חתונתו בעקבות המצב הביטחוני, צפו בגלריה מהאירוע המדהים שהיה מלא בערבות הדדית

ישראל וסמדר פלח היו אמורים להתחתן אמש באולמי בלו קאסל בעיר, אלה שהמצב הביטחוני גרם לאירוע להתבטל. אך קרוביהם של השניים לא אמרו נואש, והם דאגו להם לכל צרכי החתונה כאשר הם נישאו אתמול בלילה בבית הכנסת 'תהילה לדוד' באשדוד.

ישראל הוא נהג אוטובוס וסמדר היא מנהלת לשכת מנכ"ל אושר עד, חבריהם לעבודה באושר עד וכן הדי ג'יי נדב ביטון התארגנו במהרה לעשות להם אירוע מהסרטים.

בית הכנסת "תהילה לדוד" בהנהגתו של הרב אלירם כהן זכה לארח אמש חתן וכלה לטקס החופה כדת משה וישראל – בהיכל בית ה', ממש ברגעים בהם נורה מטח טילים כבד לעבר העיר אשדוד.

בסיום החופה שהתקיימה בבית הכנסת ירדו בני המשפחות והאורחים יחד עם החתן והכלה הנרגשים, לחגוג את האירוע באולם הישיבה המשמש כמרחב מוגן בעת הצורך.

המשתתפים סיפרו על חגיגה מיוחדת, שנמשכה במשך שעות ארוכות, וכאן המקום לשבח את מארגני החתונה הרב אלירם כהן, הרב שלום לוי שערך את החופה, ו- d.g נדב ביטון.

צפו בתמונות המרגשות:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך