לוחמי האש חילצו מדירה שפרצה בה שריפה, גם את התוכי הכלב

השריפה פרצה ברחוב שלום שבזי באשדוד. רופא וחובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לשתי נפגעות במצב קל כתוצאה משאיפת עשן בזירת שריפה בדירה בקומה ראשונה, לוחמי האש שבדקו שאין לכודים הצילו גם את הכלב והתוכי של הדיירת שבדירתה פרצה השריפה.
הכלב. צילומים: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

נפגעות בשריפה שפרצה הערב, רביעי בבניין מגורים באשדוד.

מדוברות כבאות אשדוד נמסר: צוותי כיבוי פעלו בשריפת בית בקומה הראשונה ברח שלום שבזי. לוחמי האש אשר הגיעו למקום זיהו עשן שיוצא מתוך דירה בקומה הראשונה ועשן רב התמלא בדירות מעל ובחדר המדרגות. לוחמי האש קיבלו דיווחים על לכודה וודאית בדירה ,כלב ותוכי. הצוותים עלו לדירה פרצו את הבית שבער ומיד חתרו למגע וסריקה אחר לכודה שמסתבר נמלטה ואכן חולץ כלב גדול ותוכי.
לוחמי האש חילצו שלוש נשים מבוגרות שהוגדרו סיעודיות ומסרו אותם לגורמי הרפואה והם הוגדרו בהמשך כפצועים קל מאוד.
יש לציין הם לא נפגעו משאיפת עשן אלה היה חשש לחייהם.

במקביל לוחמי האש ביצעו סריקה לאיתור לכודים נוספים וכיבוי מוקד השריפה. לבית נגרם נזק רב בסיום האירוע לא היו נפגעים נוספים
למקום הוזמן חוקר דליקות לבדוק את נסיבות פרוץ השריפה. לכלב ולתוכי שלום

והתוכי.

גם מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לרחוב שלום שבזי באשדוד בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על שריפה בבניין מגורים.

זירת הארוע. (צילומים: דוברות איחוד הצלה)

רופא וחובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לשתי נפגעות במצב קל כתוצאה משאיפת עשן בזירת שריפה בדירה בקומה ראשונה, אמבולנס של איחוד הצלה פינה את אחת הנפגעות, מבוגרת כבת 65 לביה"ח 'אסותא' באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך