יובל שטייניץ בביקור בבית החולים אסותא "גאה לראות את ההצלחה"

שר האנרגיה, דר' יובל שטייניץ, שסייר בבית החולים בשעות הצהריים התרשם מאוד מבית החולים ואמר כי הוא גאה לראות את בית החולים הממוגן שנותן מענה למאות אלפי תושבים מהאזור

היום (רביעי) ביקרו בבית החולים שר האנרגיה, דר׳ יובל שטייניץ ומנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב.

שר האנרגיה, דר' יובל שטייניץ, שסייר בבית החולים בשעות הצהריים התרשם מאוד מבית החולים ואמר כי הוא גאה לראות את בית החולים הממוגן שנותן מענה למאות אלפי תושבים מהאזור. ״אני גאה להיות העומד מאחורי הקמת בית חולים זה״. השר עבר בין המחלקות השונות, ביקר במלר״ד ושוחח עם אנשי הצוות.
מנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב ביקר אף הוא היום בשעות הבוקר עם צוותו בבית החולים ועמד מקרוב על התנהלות בית החולים החדש בשעת סבב הלחימה. מנכ״ל המשרד ציין לטובה כי בית החולים מתפקד בצורה מצויינת במיוחד לכך שהוא חווה את סבבי הלחימה הראשונים שלו.
כמו כן, ציין המנכ״ל לטובה את העובדה שהמעון מוגן לילדי העובדים, דבר המאפשר עבודה רציפה ובטוחה ומאפשר לצוותים שקט ובטחון במענה מיטבי למטופלי האזור .

לרבים מהעובדים בבית החולים יש ילדים שלא נשלחים למסגרות החינוך במצבי חירום ועל מנת לסייע להם הפעיל בית החולים, שירות מיוחד, מסגרת חינוכית המיועדת לילדים מגילאי 3 ומעלה. דבר זה מאפשר לעובדים להגיע לעבודה כרגיל ולהפקיד את הילדים בידיים אחראיות ובטוחות.
המסגרת פועלת מהשעה 7:00 עד 15:00, ומתקיימת במרחב מוגן כך שאין צורך בפינוי הילדים במקרה של אזעקה.
המעונות מופעלים על ידי אגף משאבי אנוש של בית החולים הנעזר בצוות העובדים, מתנדבים, גננת ומטפלת מטעם העירייה ומורות חיילות. הילדים נהנים משלל פעילויות חיצוניות כגון שעת סיפור, הצגות, וכמובן גם ארוחות מסודרות.
המעון לילדי העובדים נפתח כבר ביום שלישי עם ההסלמה במצב, מה שאפשר לעשרות רבות של ילדים להגיע בכל יום למסגרת וליהנות מהפעילויות, ולעובדים להתרכז בעבודתם החשובה בעת זו.

מנכ״ל בית החולים, ארז ברנבוים סיכם יום זה ואמר, ״סיירתי היום עם השר יובל שטייניץ ומנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב והצגתי להם בגאווה את פעילות בית החולים בשעת חירום. בית החולים ממוגן ברובו מפני רקטות וטילים, וממשיך לספק מענה מיטבי למטופלים. מכון הרדיותרפיה, חדרי הלידה, מחלקת היולדות והילודים ושאר המחלקות ממוגנות לחלוטין וממשיכות לפעול כבשגרה. אני גאה להיות חלק מבית חולים הדואג למתן רפואה אישית, שירותית ומתקדמת למטופל ויחד עם זאת דואג גם לרווחת העובד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך