גורמי ביטחון מעריכים: גם מחר לא יתקיימו לימודים באשדוד ואשקלון

הירי לעבר הדרום הולך ומתגבר, אך באשדוד שקט ביממה האחרונה, ובמערכת הביטחון יבחנו לעומק קבלת החלטה שעתידה להתקבל בתום הערכת מצב בבניין העירייה

הערב בשעה 19:00 יפגשו בכירי גורמי ההצלה והביטחון בבור הביטחון של העיר הממוקם ליד בניין העירייה, ובו יקיימו הערכת מצב לגבי המשך כללי ההתגוננות בעיר אשדוד והסביבה.

על פי גורמי ביטחון בפיקוד העורף, קיימת כרגע הערכה שהלימודים לא יתקיימו גם מחר "המצב הולך ומסלים, אומנם באשדוד יש שקט ביממה האחרונה, אך כמו שנתיבות ואשקלון חוטפות מטחים כבדים כך גם אשדוד יכולה בקלות להיכנס לטווח ירי הרקטות" אמר לנו אותו בכיר.

"מה שכן יתכן ובהערכת מצב יתכני שינויים לגבי פתיחת מקומות עבודה מסויימים, מקומות חיוניים, וכן גודל ההתקהלויות ברחבי העיר, אך בשלב זה מוקדם לצאת בהצהרות, אם כי כרגע נראה שכך יקרה, בכל אופן בתום הערכת מצב בתשע בערב תהיה לנו תשובה" הוסיף הגורם הביטחוני.

בעיריית אשדוד הדגישו בשיחה עם 'אשדוד אונליין' שטרם התקבלה כזו או אחרת בעניין קיום הלימודים והחלטה כזו תתקבל ע"י פיקוד העורף רק בתום הערכת המצב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך