ילד בן 6 נזקק לניתוח לאחר שנפגע מגדר במגרש מאחורי מנהלת רובע ג'

כששיחק במגרש מאחורי המנהלת במתנס נווה יונתן. לאחר בדיקה ראשונית הסתבר כי הפציעה חמורה משחשבו, הוא היה חייב לעבור  ניתוח ושוחרר יום לאחר מכן.

אירוע קשה ארע השבוע כשילד כבן 6 ששיחק במגרש מאחורי מנהלת רובע ג', במתנ"ס נווה יונתן, נפגע בצורה קשה מגדר שסובבת את המגרש. לא ברור כיצד אירע הדבר וייתכן שהוא נפגע כשרצה להביא כדור שנבעט, אבל בשורה התחתונה הוא נפגע בצורה קשה בידו וברגליו ונזקק לניתוח בידו.

הגדר וסמני הדם עליה.

אמבולנס של מד"א הוזמן למקום שטיפל בילד והבהילו לטיפול. לאחר בדיקה ראשונית הסתבר כי הפציעה חמורה משחשבו, הוא היה חייב לעבור  ניתוח ושוחרר יום לאחר מכן. עדי ראיה טענו כי הגדר מאוד מסוכנת (ראו תמונה), בוודאי לילדים.

מאחורי מבנה המנהלת.

תגובת העירייה: "המקרה המתואר לא מוכר לראש מינהלת הרובע, אך הוא יצא לשטח ומצא גדר שנראית תקינה וללא כל בעיית תחזוקה לפחות במקטע המדובר. אם אכן המקום המתואר נמצא מאחורי משרדי המינהלת במגרש הקטרגל והגדר כאמור תקינה, אפשר להניח לפי הערכת ראש מינהלת הרובע שהילד טיפס על הגדר (אולי בשל כדור שעף מעבר) ונפל או נחבל בדרך כלשהי ולא באשמת הגדר".

תגובת העירייה: הילד טיפס על הגדר ונפל או נחבל בדרך כלשהי ולא באשמת הגדר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך