נכה ערירי מרותק לכסא גלגלים נותר לבדו ולא אכל יום שלם בגלל המצב הבטחוני – צפו

גם את הצרכים לא עשה. הנכה הוא בן 80, שגר באזור ו' ומקבל כמה שעות טיפול ביום. אבל בגלל המצב הבטחוני המטפלת לא הגיעה היום. כשלא יכול היה יותר יצא אל החלון וקרא לעזרה. מי ששמעו את זעקתו פנו לאיציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר, שהגיע ודאג לו גם לאוכל. איטח: "אי אפשר להשאיר אותו ככה. ואם המצב יימשך זמן רב מה יהיה עליו. אין לו כלום מי שיכול שיעזור לו?"
אין לו איש. ג'.

כשחושבים על המצב הבטחוני חושבים על ירי הטילים. אבל מסתבר כי יש דברים נוספים שנגרמים בגלל הירי. כזה הוא המקרה של ג', נכה ערירי בן 80 שגר באזור ו', המרותק לכסא גלגלים,  נעזר בבלון חמצן, חולה בסכרת ואינו יכול לצאת מביתו לבד. עד כדי כך שנותר אפילו לאל אוכל ואפשרות לעשות את הצרכים שלו.

הוא מקבל מידי יום כמה שעות של טיפול. מגיעה אליו מטפלת שמכינה לו לאכול ומוציאה אותו. אבל היום, בגלל הירי על אשדוד, המטפלת לא יכולה הייתה להגיע. כך נוצר מצב שהוא יום שלם נותר לבדו ללא אוכל וללא אפשרות אפילו להגיע לשירותים. כשלא יכול היה יותר הוא פשוט יצא אל החלון וזעק לעזרה.

למזלו שמעו אותו ילדים והם מיד פנו למי שידוע כאחד שעוזר לכולם בעיר, לאיציק איטח, ממתנדביה הגדולים של אשדוד. איטח הגיע מיד, דאג לו לאוכל ולמה שהיה צריך מיידית. איטח: "אי אפשר להשאיר אותו ככה. ואם המצב יימשך זמן רב מה יהיה עליו. אין לו כלום מי שיכול שיעזור לו? הוא זקוק לאוכל, לבגדים חמים, לתנור, לכל דבר שניתן. בעיקר הוא צריך שמישהו יהיה איתו"..

למעוניינים לעזור – איציק איטח: 050-388-4898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך