נפתלי בנט הכריז על 'מצב מיוחד' בעורף ביישובים הנמצאים עד 80 ק"מ מעזה

ההכרזה תקפה ל-48 שעות, אלא אם בוטלה לפני כן ע"י הממשלה או ע"י שר הביטחון. מצב מיוחד בעורף מוכרז בעת שאוכלוסייה אזרחית בעורף מצויה תחת מתקפה ממושכת, על מנת להקנות לשלטונות סמכויות שונות.
שר הביטחון. בנט

שר החוץ הנכנס של ישראל, נפתלי בנט, קיבל החלטה להכריז על 'מצב מיוחד בעורף', שהמשמעות שלו סמכויות נרחבות יותר בידי השלטונות במצב של התפקה ממשוכת על העורף.

בהודעה שהוציא משרד הביטחון: שר הביטחון, נפתלי בנט, הכריז על מצב מיוחד בעורף ביישובים הנמצאים בטווח שבין 0-80 ק"מ מרצועת עזה. ההכרזה תקפה ל-48 שעות, אלא אם בוטלה לפני כן ע"י הממשלה או ע"י שר הביטחון. השר יכול להאריך את תוקפה של ההכרזה באישור הממשלה ע״י משאלי טלפוני בין השרים. שר הביטחון העביר הודעה בנושא למזכיר הממשלה וכן ליו"ר ועדת חוץ וביטחון. רשימת היישובים עליהם חלה ההחלטה וההנחיות המדויקות יופצו ע"י פיקוד העורף.

הודעת השר בנט.

מצב מיוחד בעורף הוא מצב חוקי בישראל, המוכרז בעת שאוכלוסייה אזרחית בעורף מצויה תחת מתקפה ממושכת, על מנת להקנות לשלטונות סמכויות שונות שיאפשרו לשמור על הסדר הציבורי ועל שלומם של האזרחים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך