מקוה טהרה מהודר ומפואר נחנך ברובע ג'

במעמד נרגש ומיוחד התקיים טקס חנוכת האגף החדש במקוה טהרה ברובע ג' בהשתתפות רבני העיר, רבנים, השר לשירותי דת ר' דוד אזולאי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואישי ציבור ובראשם יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן אשר קצר ברכות רבות על פעולותיו הברוכות בחיזוק וביצור הדת והרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר.

לאחר תפילת מנחה, התכבד השר לשירותי דת ר' דוד אזולאי בגזירת הסרט בכניסה הראשית, וכך נכנסו האורחים לסיור מקיף בין החדרים במקוה תוך כדי שהביעו את התפעלותם מהיופי וההדר הניכרים מכל פינה: המקווה מאובזר במיטב השכלולים, ומתוחזק באסטטיקה והדר ברמה גבוהה במיוחד, לצד כלים סניטריים. בגזירת סרט בשני בורות הטבילה, כובדו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, בקביעת המזוזות כובדו הרב יצחק אברג'ל ראש כולל 'תורה וחסד' והרב יוסף שיינין רב העיר.

יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן קידם בברכת ברוכים הבאים את האורחים למעמד הנכבד של עוד הוספת קדושה וטהרה בעירנו מתוך רגשי גיל ושמחה שזכינו שוב בהקמת 'מקוה טהרה' מהודר ומפואר בעירנו לרווחת תושבי עירנו ובדבריו הודה נרגשות לכל המסייעים בהקמת ובנית המקוה. השר לשירותי דת ר' דוד אזולאי הביע את שמחתו מהמעמד ואמר, אני שמח שהגעתי לכאן לראות את הפאר ואת היופי של המקוה הזה על מנת לקרב רחוקים, אני רוצה לברך את ידידי הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שמרבה קדושה וטהרה בעיר, חזק ואמץ, תמשיכו בדרך זו להאהיב את התורה והמצוות על כולם וכולי תקוה שנזכה להמשיך עוד כהנה וכהנה בהקמת מקוואות טהרה ברחבי הארץ.

אחריו נשא דברי ברכה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שציין כי עבורנו הוא יום חג לעירנו בהוספת נדבך טהור נוסף של מקוה טהרה, מדובר במקוה מהודר ויפה בתכלית ומקוה זה מתווסף לעוד ארבעה! מקוואות שנבנו בשנים האחרונות שגם הם נחנכו ברוב פאר והדר. בסיום בירך בחביבות רבה את הרב דהן יו"ר המועצה הדתית ששירותי הדת ניכרים בכל פינה בעיר, ואין כמו שירותי הדת שהם בעצם המגנים על העיר ושומרים עליה.

בין לבין, יו"ר המועצה הרב עובדיה דהן העניק מזכרת ברכה מפוארת תבליט של ירושלים בחיתוך זהב לכבוד השר לשירותי דת הרב דוד אזולאי ולראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על העזרה הרבה בחיזוק וביצור הדת על לשעבר ועל העתיד. דברי ברכה קצרים השמיע הרב יוסף שיינין רב העיר על חשיבות והזכות הגדולה בבנית מקוה טהרה ובירך את כל העוסקים והמסייעים.

הרב חיים קלמנוביץ רב שכונה וחבר לשכת הרבנות הקריא את ברכתו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף הרב הראשי לישראל, שבפתח דבריו שיבח מעומק ליבו את הרב עובדיה דהן על מסירותו הרבה בכל הפעולות במחלקות שבמועצה הדתית ובפרט בהקמת המקוה המפואר שאנו חונכים היום. הרב יוסף מסיים את מכתבו בברכה לרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ואת כל העוסקים במלאכת הקודש יחד עם משרד הדתות שימשיכו בפעוליתיהם הכבירות לחיזוק התורה והקדושה בישראל.

המעמד נחתם בקריאת מכתבו הנרגש של הרב הראשי רבי חיים פינטו שאותו נתכבד לקרוא ר' דוד בן-מנחם סגן יו"ר המועה"ד שבתחילה קידם בברכה את שר הדתות ר' דוד אזולאי ובירך בחביבות את יו"ר המועצה הרב עובדיה דהן, ראשית אבקש במחילה מכבוד הרבנים והאורחים שנבצר ממני להשתתף במעמד עקב חולשתי. לאחר שהביא מאמר תורני מפרשת השבוע סיים, מכובדנו שר הדתות טוב עשה שבא לבקר בעירנו ולעמוד מקרוב על צרכיה שהעיר אשדוד מלאה בבתי כנסת מקוואות ומוסדות תורה מתפתחת וגדלה בפרט בשנים האחרונות ב"ה, וסיים בברכה שיזכו עוד להרחיב את גבולות הקדושה בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך