שירות ייחודי בנמל אשדוד: תכנית שבועית של פעילות אוניות-מכולה

חברת נמל אשדוד משיקה שירות ייחודי: פרסום תכנית שבועית של פעילות אוניות מכולה בנמל אשדוד. מדובר בתכנון דינמי ברמה יומית, ל-7 הימים הבאים.

התוכנית היא פיתוח פנימי של מחלקת מחשוב ומערכות מידע, מחלקת מכולות וחטיבת תפעול כחלק אינטגרלי ממערכת ניהול תכנון העבודה באוניות. התוכנית צפויה לשפר את המידע עבור לקוחות הנמל, לכוון למועדי השירות שהלקוחות יקבלו כולל תזמון פקידות וצפי לסיום ובנוסף, לאפשר לחברות הספנות ולסוכני האוניות תכנון והיערכות מראש בהתאם לפעילות הצפויה בנמל בשבעת הימים הקרובים.

התוכנית תסייע גם לנמל להתארגנות פנים נמלית לטובת שיפור השירות והיעילות התפעולית, כמו כן תסייע לתיאום ציפיות ויכולת לחשיבה משותפת בין גורמי הנמל ללקוחות. ראוי לציין כי התוכנית השבועית תתמוך בהמשך הצמיחה של הנמל בכמות המכולות המשונעות ובמתן מענה לגידול בביקושים של לקוחות הנמל. לאחר הרצת השירות החדש וקבלת המשובים מלקוחות הנמל, הנמל יבחן את הרחבת השירות לאוניות מטען כללי ואוניות אחרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך