עיריית אשדוד פרסמה הנחיות חירום

בהמשך להערכת מצב שהסתיימה כעת בהובלת ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ובהשתתפות כלל גורמי הביטחון והחירום להלן הנחיות לשעה זו ועד להנחיה חדשה.
ישיבת החירום (צילום: עירית אשדוד)

בעקבות מצב החירום נערכה ישיבה דחופה בעיריית אשדוד, בסופההוציאה ההעירייה הנחיות חירום

בהמשך להערכת מצב שהסתיימה כעת בהובלת ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ובהשתתפות כלל גורמי הביטחון והחירום להלן הנחיות לשעה זו ועד להנחיה חדשה:

לא מתקיימים לימודים באופן גורף בכל מערכת החינוך. כל המקלטים הציבוריים נפתחו ועומדים לרשות התושבים במקרה הצורך. כמו כן דיירים בבניינים משותפים מתבקשים לפתוח את דלתות לובי הבניין.

לגבי ארועים: אסורה כל התקהלות בשטח פתוח. התכנסויות בשטח סגור מותרות עד 300 איש ובמקום בו יש מיגון תקני בלבד!
השוק העירוני שתוכנן למחר – לא יתקיים. היום לא יתקיימו העצרת לאלימות נגד נשים ויריד התעסוקה העירוני (אשכול פיס ברחוב ז׳בוטינסקי)..עובדים במקומות עבודה לא חיוניים יצאו לעבודה רק במקומות בהם יש מיגון תקני.

נא שימרו על הנחיות ההתגוננות בהתאם לאיזורי ההתרעה. יש להמשיך ולהישמע בכל עת להנחיות המיגון של פיקוד העורף ולעקוב אחרי העדכונים באתר העירייה. כמו כן המוקד העירוני 106 נמצא לשירותכם בכל עת.שמרו על עצמכם ועל בני משפחתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך