ובמקום הראשון: האלופה

אלופת הכדוריד הפועל אשדוד נותרה היחידה בליגה ללא הפסד, לאחר שחזרה עם 30:34 במוצקין והיא ממשיכה להוביל את הטבלה עם 12 נקודות (כמו הפועל ראשל"צ אותה ניצחה). לאשדוד גם משחק חסר.
כבשו גם את המקום הראשון.

אלופת הכדוריד מאשדוד מוליכה את הטבלה השיגה את הניצחון השישי שלה (תקיים בהמשך החודש את המשחק החסר מול חולון) משישה משחקים, הפעם ביום שני בחוץ על מוצקין 30:34.

הפתיחה הייתה של מוצקין שניצלה זאת לכבוש שערים קלים, אך שחקני אשדוד חזרו מהר למשחק ולקחו את השליטה על המגרש עם ההגנה שכל כך מאפיינת אותה מתחילת העונה, בשילוב שוער מצטיין שלא מפסיק להדהים ולמחצית ירדה ביתרון בן 4 שערים 18-14.

המחצית השנייה הייתה המשך של סיום המחצית הראשונה, שליטה בקצב המשחק , אסיסטים מצויינים של ניבו לוי שסיים עם 5 אסיסטים ו4 שערים, ויכולת הבקעה מצוינת של טל הרשקוביץ שממשיך להוביל את טבלת מבקיעי הקבוצה עם 7 שערים היום, ושי הרשקוביץ שכיכב עם 5 שערים. בשישי תארח אשדוד את בני הרצליה הומטרה ניצחון 7 ברציפות ושמירה על המקום הראשון.

כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ – 7 שערים, שי הרשקוביץ וגאבור לאנגהנס – 5 שערים כ״א, ניבו לוי – 4 שערים, עמרי קושמרו, יוסי ביטרמן ויובל כץ – 3 שערים כ״א. ישראל ביטרמן – 2 שערים, עמית ישראל וז׳ניה רחוב שער אחד כ״א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך