הליגות העירוניות לבתי הספר היסודיים יצאו לדרך

השנה משתתפים מספר שיא של של 31 בתי ספר מכל רחבי העיר מהחינוך הממלכתי והממלכתי דתי. הליגה מונה חמישה ענפי ספורט ומשוחקת בשעות הבוקר במגרשי הקט רגל ואולמות הספורט בכל רחבי העיר. יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: "הספורט העממי הוא אחד מהיעדים המרכזיים בו משקיעה הרשות המון אמצעים ויצירתיות, הספורט העממי לובש צורות רבות ויצירתיות, אחת מהן היא ליגות בתי הספר היסודיים".
שחקני בית הספר שזר ואריאל בליווי המורים לספורט איילת מגדי וארז שפרמן במשחק הפתיחה (צילום: דוד קקון)

כמידי שנה רשות הספורט העירונית של אשדוד מוציאה לדרך את הליגות העירוניות לבתי ספר יסודיים על שם אבירם ברכה ז"ל, הצעיר האשדודי שנהרג באסון גשר שפירים שהיה מחובר בכל נימיו לספורט.

השנה משתתפים מספר שיא של של 31 בתי ספר מכל רחבי העיר מהחינוך הממלכתי והממלכתי דתי. הליגה מונה חמישה ענפי ספורט ומשוחקת בשעות הבוקר במגרשי הקט רגל ואולמות הספורט בכל רחבי העיר.

במהלך עונת המשחקים ישוחקו למעלה מ 200 משחקי קט-רגל וכדורסל בנים לכיתות ג׳ עד ו׳  גם הבנות לא מקופחות עם לא פחות 20 קבוצות כדורשת ו 15 קבוצות קט רגל בנות.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:
הספורט העממי הוא אחד מהיעדים המרכזיים בו משקיעה הרשות המון אמצעים ויצירתיות, הספורט העממי לובש צורות רבות ויצירתיות, אחת מהן היא ליגות בתי הספר היסודיים. חשוב להנגיש את יצר התחרותיות בספורט כבר מכיתה ג׳. זו אמנם רק טעימה אך ממנה בדרך כלל  מתחיל המסע המקצועני. מאמצים ואמצעים רבים מושקעים בתכנון הלוגיסטי של הליגות אך היעד והמטרה מפצים מהר מאוד על העמל.

נדב אלחרר מנהל הליגות העירוניות:
רשות הספורט והעומד בראשה שמו למטרה להמשיך להגיע אל כל ילד וילדה ברחבי העיר ולמעלה מ 1,000 ילדים וילדות יזכו להיחשף לאירוע הספורט הגדול ביותר לבתי הספר היסודיים. בנוסף השנה חל גידול בהיקף הליגות לתלמידות. בהצלחה לכל בתי הספר למורים לחינוך גופני ואחרונים חביבים לכל הספורטאים והספורטאיות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך