תת אלוף במילואים משה שיקו ז'אנה מונה לתפקיד מנכ"ל נמל אשדוד

דירקטוריון חברת נמל אשדוד הודיעה היום בצהריים על המלצתו למנות את תת אלוף במיל', משה שיקו ז'אנה לתפקיד מנכ"ל נמל אשדוד

דירקטוריון חברת נמל , בראשות אורנה הוזמן-בכור, בחר היום במשה שיקו ז'אנה. המינוי כפוף לאישור הועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות ואישור שר התחבורה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ושר האוצר ח"כ משה כחלון.

למשה שיקו ז'אנה סיים את תפקידו האחרון בצבא כתת אלוף כראש מספן ציוד מטה חיל הים. לז'אנה תואר שני בהנדסת מערכות ומכונות מהטכניון. כמו כן, היה סמנכ"ל בכיר בחברת זוקו שילובים, חברה המספקת ציוד מכני הנדסי לתעשייה.

בחירתו של המנכ"ל החדש מתבצעת בעיצומה של תקופה מאתגרת עבור הנמל, כשברקע רפורמת הנמלים, במסגרתה ייפתחו שני נמלים פרטיים חדשים, ויהוו תחרות עזה. כחלק מהיערכות נמל אשדוד לתחרות, אישר דירקטוריון הנמל תקציב השקעות מאסיבי בהיקף של 2.4 מיליארד שקל.

אורנה הוזמן-בכור, יו"רית דירקטוריון נמל אשדוד, ציינה: "בחרנו במשה שיקו ז'אנה מתוך אמונה ביכולתו לנווט את הספינה במים הסוערים של התחרות. כארגון שלא נולד על ברכיה של תחרות, מצפה לנו עבודה רבה ואנו ערוכים לקראתה. המהלכים שנקיים בתקופה הקרובה יהפכו את הנמל לארגון גמיש, יעיל וטכנולוגי יותר, שיציב סטנדרט תחרותי. אני מאמינה שבעזרת משה שיקו ז'אנה, נוכל לתת שרות טוב יותר ללקוחותינו, ונדע להמשיך להצעיד את החברה לצמיחה בעידן התחרות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך