לפנות בוקר: קטטה רבת משתתפים שניים במצב קשה

השלושה פונו לבהי"ח אסותא אשדוד. 2 גברים כבני 30 ו- 40 במצב קשה וגבר כבן 30 במצב בינוני. הארוע התרחש ברחוב שבי ציון. הפראמדיקים של מד"א דן בן ישי וזילבר ממן סיפרו: "אחד מהפצועים קשה היה מחוסר הכרה והשניים האחרים בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים".
זירת הארוע. (צילום: דניאל דרובישבסקי תיעוד מבצעי מד"א).

קטטה קשה רבת משתתפים ארעה לפנות בוקר ברחוב שבי ציון. 3 נפצעו מתוכם שניים קשה, כולם כתוצאה מפגיעות דקירה.

דוברות מד"א : הלילה בשעה 04:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על קטטה ברחוב שבי ציון באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבהי"ח אסותא אשדוד 3 פצועים מדקירות, בהם 2 גברים כבני 30 ו- 40 במצב קשה וגבר כבן 30 במצב בינוני.

הפראמדיקים של מד"א דן בן ישי וזילבר ממן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצועים כשהם סובלים ממספרי פצעי דקירות בגופם. ביצענו הערכה רפואית ראשונית והכנסנו את הפצועים לניידות לטיפול נמרץ. אחד מהפצועים קשה היה מחוסר הכרה והשניים האחרים בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם של 2 קשה ואחד בינוני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך