תתחילו להתרגל: קופסאות הסיגריות השחורות הגיעו לישראל

"מכה" נוספת למעשנים. כל קופסאות הסיגריות והטבק יהפכו לאחידות, משמע, כיתוב שחור ואזהרה מההשלכות. על פי אתר משרד הבריאות, הקופסאות השחורות אמורות להיכנס באופן רשמי לחנויות ולהיות משווקות בצורה זו רק מחודש ינואר 2020, אך כבר בחמישי הן נמכרו ללקוחות ברשתות שונות וברשתות השיווק הגדולות.
איתן כבל שעמד בראש ועדת הכלכלה מברך על הגעת הקופסאות השחורות.

לפני כשנה התקבלה החלטה שכל חפיסות הסיגריות בישראל, בדומה למדינות רבות ברחבי העולם, יהיו שחורות ואחידות ללא קשר לחברה. המשמעות – כל חפיסות הסיגריות, של כל החברות, יהיו אחידות ובצבע שחור עם אזהרה גדולה מאוד, בכיתוב שחור על רקע לבן, כזה שאמור לגרום לרוכש דבר אחד פשוט- לא לעשן. עתה הן כבר פה.

החפיסות החדשות יהיו אחידות ולא יאפשרו לחברות הטבק השונות לפתות את המעשנים באמצעות חפיסות אטרקטיביות, צבעוניות או כאלה שיהפכו לסמל סטטוס. כפי שניתן לראות בתמונות, הכיתוב יהיה באנגלית ובעברית על דפנות החפיסה והאזהרה כצפוי תהיה בעברית ובערבית.

איתן כבל שעמד בראש ועדת הכלכלה מברך על הגעת הקופסאות השחורות.

על פי אתר משרד הבריאות, הקופסאות השחורות אמורות להיכנס באופן רשמי לחנויות ולהיות משווקות בצורה זו רק מחודש ינואר 2020, אך כבר בחמישי הן נמכרו ללקוחות ברשתות שונות וברשתות השיווק הגדולות.

לאחר ההחלטה שהתקבלה כאמור לפני כשנה, צייץ חבר הכנסת לשעבר איתן כבל, "בלי גמל ובלי קאובוי. הישג מדהים והיסטורי לחוק איסור פרסום מוצרי עישון וטבק שלי ושל חבריי גליק ובן ראובן בתמיכת משרד הבריאות. בקרוב כל קופסאות הסיגריות יהיו שחורות עם אזהרה ושם הסיגריה"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך