האלופה מאשדוד הזכירה למכבי ראשל"צ שהיא רק הסגנית

הפועל אשדוד אלופת המדינה בכדוריד ניצחה בגדול את הסגנית שלה מכבי ראשל"צ 22:30 והנחילה לה הפסד ראשון העונה. אשדוד עם 5 ניצחונות ב-5 משחקים. אלופה כבר אמרנו?
ניבו לוי בעןד שער. (צילומים: מני אלגריסי)

פעם נוספת הפועל אשדוד הוכיחה לכולם מדוע היא אלופת המדינה. אשדוד ביום שישי ניצחה בתצוגה הירואית את סגניתה מכבי ראשל״צ 22:30 וביא עם מאזן מושלם של 5 ניצחונות ב-5 משחקים. בשבוע שעבר למי ששכח אשדוד ניצחה את הפועל ראשל"צ מהצמרת בחוץ. תם שבוע ראשל"צ בניצחונות. האלופה הבהירה כי היא חזק מאוד על התואר והזכירה למכבי ראשל"צ למה היא הסגנית.

כיאה למסורת, האלופה פתחה בטקס מרגש לשניים שהיו בורג מרכזי באליפות בשנה שעברה, דור קלדרון ושרון שלם שעברו לשחק במדי מכבי ראשל״צ, והעניקו להם מגן הוקרה על תרומתם הגדולה. אבל ההצגה המרכזית הייתה על המגרש.

המחצית הראשונה נפתחה חזק מצד שתי הקבוצות כאשר היתרון עובר מצד לצד ולאחר 30 דקות דווקא הצהובים מראשל״צ סיימו עם יתרון של שער את המחצית 12:13.

נתנו לם גביעים לקחו את הנקודות. אשדוד עושה כבוד לשרון שלם ודור קלדרון ששיחקו בעונה שעברה בקבוצה.

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. האדומים עלו נחושים לנצח ובעיקר בעזרת הגנה טובה עם עצירות מדהימות של השוער שלא נגמר טומיסלב סטויקוביץ והתקפה עם יכולת פנומנלית של טל הרשקוביץ עם 11 שערים וגאבור לאנגהנס עם 7 שערים. כל אלה הובילו ליתרון שיא של 8 שערים עד לסיום והאלופה סימנה וי נוסף בקרבות הצמרת עם שתי נקודות ו100 אחוז הצלחה. המשחק הבא כבר ביום שני הקרוב מול הקבוצה הצפונית בליגה קריית מוצקין

הקהל של אשדוד הגיע כהרגלו.

הבקיעו לזכות אשדוד:טל הרשקוביץ – 11 שערים. גאבור לאנגהנס – 7 שערים, עמרי קושמרו – 4 שערים, ניבו לוי – 3 שערים, שי הרשקוביץ וישראל ביטרמן – 2 שערים כ״א, יובל כץ – שער אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך