אין מסיבה בחיפה. מכבי אשדוד נוצחה על ידי מכבי חיפה 91:80

במשחק השלמה מהמחזור הראשון ניצחה מכבי חיפה את מכבי אשדוד 91:80. זה היה לה הפסד השלישי ברציפות של אשדוד שמסתבכת בתחתית.
צ'וברוביץ' במשחק מול חיפה. בלי זרים ומאמן. (צילום: לילך וייס)

הולכת ומסתבכת. מכבי אשדוד יצאה ביום חמישי למשחק השלמה מול מכבי חיפה העולה החדשה בליגת העל בכדורסל, משחק השלמה מהמחזור הראשון. אשדוד רצתה לעצור את רצף ההפסדים, אבל זה נגמר בהפסד שלישי רצוף, הפעם 91:80. אשדוד מסתבכת בתחתית מאוד. מסיבה כבר לא תהיה בחיפה.

צ'וברביץ'  קבע בפתיחה  3:4 וזו היה היתרון היחיד עד המחצית לאשדוד. יאנג נכנס לעניינים בשני סלים רצופים, בן משה השווה בשלשה ל-7:7 ואז יצאה המארחת לבליץ. ורגאס דחף את הכדור קדימה, יאנג הפגיז גם מבחוץ וגם מבפנים וסל הבכורה של קולמנארס סגר 16 נקודות ללא מענה ביתרון 7:23 וברבע – 14:27.  צ'וברביץ' וברנדוויין ניסו להחזיר את אשדוד לתמונה. אבל קופרברג הביא את הירוקים מעבר לקו ה-50  ושלשה של אמיתי קבעה 26:55. דגלאס רק צימק ל-57:30 בירידה להפסקה.

סורקין מחיפה מול ג'ונסון מאשדוד. (צילום: לילך וייס)

אשדוד עלתה למחצית השנייה נחושה מאוד ועם חמש נקודות של ג'ונסון תוך חצי דקה ודאנקים של צ'וברביץ' ודיקרסון הורידה ל-57:39. ברנדוויין מעבר לקשת הוריד שוב מתחת ל-20 ופרואינד קבע 65:48. משם ל-71:54 לחיפה לפני הרבע הרביעי. שתי שלשות של ג'ונסון ואחת של עבו הלחיצו את הירוקים ודגלאס הורידו לחד-ספרתי, 79:71. ג'ונסון עם שלשה חמישית וצימק ל-5 בלבד, אבל סל של סאגס, חטיפה של קולמנארס ושלשה אדירה של סאגס הגדילה שוב לדו-ספרתי, 74:84. זה נגמר 80:91 בסיום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך