צפו בתיעוד המביש: הלן גלבר מכנה חברת מועצה בשמות של כלבים

רגע מביך ומביש נרשם אמש במהלך ישיבת מועצת העיר, לאחר שחברת המועצה הלן גלבר החליטה לכנות את חברת המועצה סטלה ויינשטיין בשמות של כלבים, וגרמה לסערה בדיון שהתקיים במהלך ישיבת המועצה
"פרשת הלן גלבר" - זה רק קצה הקרחון!

אמש התקיימה ישיבת מועצת העיר אשדוד שעסקה בין הייתר בנושאים הבוערים שנמצאים על סדר יומה של העיר אשדוד, אך הזיכרון היחיד שיזכרו משתתפי הישיבה הוא רגע מביש שהתרחש בחלק האחרון של ישבת מועצת העיר, ובו זכתה חברת המועצה סטלה ויינשטיין לשלל גינויים וכינויים מחברת המועצה הלן גלבר, וזה רק כי ניסתה להתערב בדיון.

הלן גלבר שהייתה בעיצומו של דיון מול הנהלת העיר הטיחה לעברה של חברת המועצה סטלה ויינשטיין כינויים מבישים כגון "את דוברמן, שליחה של אנשים" ועוד.


אם לא דיי בכך, גם כשעברו לנושא אחר שהיה על סדר היום, ובו שוב התערבה סטלה ויינשטיין על מנת לסייע לדיון, היא זכתה לכינויים דומים לאלה הקודמים, כאשר הלן גלבר הטיחה בו "את בולדוג, אישה קטנה".

הדיון הפך לסוער באותם רגעים כיוון שויינשטיין לא הייתה מוכנה להמשיך בסדר היום, אך ניסיונות ההרגעה של יו"ר הקואליציה גבי כנפו הועילו והדיון נמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך