מכבי אשדוד תנסה לעצור את רצף ההפסדים בחיפה

שתי נועלות הטבלה בליגת ווינר סל נכון לעכשיו ייפגשו הערב (חמישי) ברוממה למשחק השלמה מהמחזור הראשון, כאשר מכבי חיפה תארח את מכבי אשדוד (19:00, שידור ישיר בערוץ STARS5, שופטים: עומר אסתרון, גיא שמואלי, אלכס נפתלי). אשדוד תנסה לנצח אחרי שני הפסדים. לה דונטיי הנטון יחסר.

מכבי חיפה, עם ורגאס שמתאושש מפציעה, תחפש ניצחון בכורה העונה במשחק השלמה מול מכבי אשדוד, ששוב תחסר את לה-דונטיי הנטון (19:00, STARS5). אשדוד ללא הל דונטיי הנטון, שטרם חזר מארה"ב, תנסה לעצור את שני ההפסדים הרצופים מול העולה החדשה ולחזור לנצח.

מכבי אשדוד איבדה יתרון דו-ספרתי בתחילת הרבע הרביעי ונוצחה 67:66 על ידי מכבי ראשל"צ בבית מכבי. אחרי רבע שלישי פנטסטי בו ניצחה 8:24, נעצרה החבורה בצהוב-כחול על 9 נקודות בלבד בעשר הדקות האחרונות. נואה דיקרסון רשם דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, סטוארט דגלאס הוסיף 10. אלכס צ'וברביץ' רשם בכורה מחודשת מוצלחת עם 9 נקודות ב-13 דקות.

שלושת משחקיה האחרונים של מכבי אשדוד הוכרעו בהפרש מצטבר של 6 נקודות בלבד: ניצחון חוץ 73:76 בקריית אתא בסיבוב א' של גביע המדינה, הפסד בית 91:89 על הבאזר של ההארכה לגלבוע/גליל וכאמור 67:66 בראשל"צ השבוע. ברד גרינברג, שהוביל את חיפה לאליפות היחידה בתולדותיה, רשם עליה סוויפ עונתי 0:3 עם אשדוד לפני שנתיים כאשר כל הניצחונות הושגו בהפרש דו-ספרתי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך