יוצאים לדרך

השבוע נפתחו אימוני טרום העונה בהשתתפות כ-20 שחקנים, בהם שחקני הקבוצה שלא זכו לדקות משחק רבות העונה, מושאלים שחזרו וכן נבחנים שהצטיינו בליגות הנמוכות יותר, הקבוצה תצא למחנה אימונים בבולגריה

ביום שני האחרון החלו במ.ס. אשדוד את ההכנות לעונה הבאה באופן מעשי. אל מתחם האימונים של מחלקת הנוער ברובע ב' הגיעו כ- 20 שחקנים, שלמעשה יקיימו סוג של מחנה אימונים מרוכז שיכניס אותם לכושר לקראת פתיחת האימונים הרשמית שתתקיים בתחילת יולי. לקבוצה כבר מתוכנן משחק אימון ראשון, שיתקיים ב-10.7 נגד עירוני רמת השרון.

בין המוזמנים שחקני הסגל של מ.ס. אשדוד, אשר לא שיחקו הרבה העונה, מושאלי הקבוצה אשר שיחקו בקבוצות אחרות וכן יחידי סגולה אשר בלטו במיוחד בליגות הנמוכות, ואחריהם עקב לחמן באופן אישי במהלך העונה החולפת.
השחקנים קיימו השבוע ארבעה אימונים כאלה, כשהדגש הוא על כוח ופיזיות, ובהתאם לשביעות רצונו של לחמן ייקבע לוח האימונים לשבוע הבא. לתפיסתו של לחמן, כושר ופיזיות אינם תלויים בכישרון או ביכולת אישית המשתנה בין שחקן לשחקן, כי אם בעבודה יסודית והתמדה אשר אינם תלויים בדבר מלבד השחקן עצמו, ובקטגוריה זו לחמן דורש מהשחקנים שלו להיות הכי טובים שיש. בתום השבוע הבא יחליט לחמן את מי מהם הוא רוצה לראות בפתיחת האימונים הרשמית של הקבוצה, יחד עם כל שחקני הסגל המורחב ונוספים שוודאי יתוספו במהלך השבועות הקרובים.

עדיין אין עוזר מאמן
את האימון עצמו העביר לחמן כשהוא נעזר בשמואל בוכריס, מאמן השוערים איתי זילפה והפיזיותרפיסט אורי ביינרט, יחד עם שני מאמני כושר שיעבדו עם הקבוצה. סוגיית עוזר המאמן עדיין נותרה פתוחה, כשלמרות מספר דיווחים ושמועות, ביקשו במועדון להבהיר כי עדיין לא נסגרו דברים ונכון לזמן כתיבת שורות אלו ישנם מספר מועמדים, שכולם ממחלקת הנוער של המועדון. לחמן עצמו עדיין לא נפגש עם אף אחד מהם ויקבל את ההחלטה רק אחרי סבב פגישות שיערוך בתקופה הקרובה.

as2

אין הולך ואין בא
באופן רשמי, עדיין אין חדש בכל הנוגע להחתמות או שחרורים של שחקנים. על פי המסתמן כל הזרים ששיחקו בקבוצה לא ימשיכו בעונה הבאה. אלכסנדר דוידוב וירו בלו סיימו את החוזה בן השנתיים במועדון ולא יחתמו על חוזה חדש. ג'ון אושאניווה מבוקש על ידי קבוצה סקוטית איתה מתנהלים מגעים, ואילו הקפטן יא-יא פטי לו יש חוזה, צפוי להגיע לפתיחות האימונים אם כי קטנים הסיכויים שיישאר בקבוצה. חאתם אל חמיד סיים את ההשאלה לדינמו בוקרשט וחוזר אוטומטית לאשדוד. הקבוצה הרומנית מאוד רוצה להמשיך את השאלתו של השחקן אך באשדוד לא מעוניינים להשאילו, כי אם למכרו, ונכון לעכשיו השחקן מחכה להתפתחויות בעניינו.

המאמן אייל לחמן כבר החל לגבש רשימה של שחקנים, ישראלים וזרים, אותם היה רוצה לראות באשדוד ובימים הקרובים יישב עם ראשי הקבוצה לבחון את האפשרות להוציא זאת לפועל.

מחנה אימונים בבולגריה
ביום שלישי השבוע יצא מנכ"ל הקבוצה רפי נידם לסיור קצר במהלכו בחן מספר מקומות לקיום מחנה האימונים של הקבוצה שיתקיים בחודש הבא. הוחלט כי הקבוצה תצא למתקן בבולגריה, שם סמוך לבירה סופיה שוכן אתר "ריו פראבץ ספא" (Riu Pravets Spa), שהוא מהמפוארים שיש באירופה. המלון, שנמצא על שפת אגם ואסט, מרחק של מספר דקות נסיעה מבירת בולגריה, מכיל מספר גדול של מתקני ספורט והינו אידיאלי לקבוצות הרוצות לקיים מחנה אימונים. מלבד מגרשים, יש במקום ספא מפואר, מגרשי טניס, מסלולי באולינג, גולף ועוד. מחנה האימונים יתקיים בין התאריכים 28/7-5/8, וככל הנראה יתקיימו משחקי ידידות מול לוקומטיב פלובדיב ולבסקי סופיה המקומיות.

as3

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך