האקר אשדודי נגד מנכ"ל אורנג' העולמית

סטפן רישאר, מנכ"ל אורנג' העולמית, הגיש תלונה במשטרה לאחר שלטענתו הוא וקרוביו קיבלו שיחות טלפון מאיימות. וזאת לאחר שהאקר אשדודי פירסם את מספר הטלפון שלו באינטרנט

עיתון ה- "גרדיאן" דיווח היום שסטפן רישאר, מנכ"ל אורנג' העולמית, הגיש תלונה במשטרה, לאחר שקיבל איומים על חייו לאחר שאמר שהוא מעוניין לסיים את קשריי חברת אורנג' עם ישראל.

רישאר, שדבריו עוררו סערה גדולה בישראל, חזר בו מהדברים ואף ביקר בישראל בשבוע שעבר ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיש אמש את התלונה למשטרה על איומים שקיבל בטלפון וזאת לאחר שמספר הטלפון שלו נחשף על ידי האקר אשדודי בשם גרגורי שלי הידוע גם בכינוי "אולקן" שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו "אם אתם רוצים לומר בונז'ור למנכ"ל אורנג'…" וצירף את מספר הטלפון האישי של רישאר.

בעיתון הליברסיון (אחד העיתונים הנפוצים בצרפת) דיווחו בעבר על עלילותיו של גרגורי שלי שמגדיר את עצמו "האקר ציוני" וטענו שהוא פורץ בדרך קבע לאתרי החדשות הגדולים בצרפת כמו "לה מונד" בגלל העמדות פרו-פלשתינאיות בעקבות מבצע 'צוק איתן' ברצועת עזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך