ליאור אליהו בספק לחמישי מול מכבי חיפה

קפטן הקבוצה סובל מכאבים בשרירי הבטן. ייבדק אצל רופא נוסף ואז יידעו אם יישחק במשחק ההשלמה מול מכבי חיפה בחמישי בחוץ. לה-דונטיי הנטון יחמיץ גם את המשחק הזה.
הצוות הרפואי בקפלן במהלך הבדיקה

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד תצא ביום חמישי הקרוב למשחק חוץ מול מכבי חיפה. המדובר במשחק השלמה מהמחזור הראשון.

מי שבספק למשחק הוא ליאור אליהו קפטן הקבוצה. אליהו סובל מכאבים בשרירי הבטן וכבר נבדק, אבל היא רוצה חוות דעת רפואית נוספת לפני שיישחק. כך שכרגע לא ברור אם יהיה בסגל בחמישי.

ליאור אליהו, שנפצע במהלך המשחק האחרון של הקבוצה ליגת העל מול מכבי ראשון לציון במוצ״ש, הגיע אתמול, יום שני, לבדיקה מקיפה וטיפול רפואי בידיהם האמונות של צוות רופאי היחידה לרפואת ספורט בבית החולים קפלן, בניהולו של דר' תבור חובב, המעניקים חסות רפואית מלאה לשחקני הקבוצה.

לאחר הבדיקה הוחלט על המשך טיפול רפואי הכולל פיזיותרפיה. ד"ר חובב תבור, מנהל היחידה: "המומחים שלנו בקפלן ילוו את ליאור במהלך הטיפול בתקווה להחזירו במהרה לפעילות מלאה, וזאת לאחר מנוחה והשגחה".

מי שטרם הגיע הוא הזר לה- דונטיי הנטון אשר נמצא כבר 3 שבועות בארה״ב לאחר מות אביו. הוא אמור להגיע בחמישי ולכן יחמיץ את המשחק מול חיפה. זה יהיה לו המשחק הרביעי אותו הוא מחמיץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך