אשדוד בחוץ: 65 רשויות ביקשו לייקר את מחירי הארנונה – בעירייה יסתפקו בתעריף הקיים

מהשנה הבאה צפוי מס הארנונה לעלות בשיעור חד של 2.6% - העלייה הגבוהה ביותר בחמש השנים האחרונות. אלא שעיריות רבות לא מסתפקות בכך, ומבקשות להעלות עוד את שיעור הארנונה. לשמחתנו עיריית אשדוד החליטה לא לנהוג כמו שכנותיה ולהשאיר את המצב הקיים
עיריית אשדוד

מהשנה הבאה צפוי מס הארנונה לעלות בשיעור חד של 2.6% – בכל הרשויות ברחבי הארץ, מדובר בעלייה הגבוהה ביותר בחמש השנים האחרונות. אלא שעיריות רבות לא מסתפקות בכך, ומבקשות להעלות עוד את שיעור הארנונה באופן חריג.

הערים הבאות הן רק חלק מרשימה ארוכה של רשויות שביקשו להוסיף עלייה במחירים על זה הקיים, לדוגמא בתל אביב, תבקש העירייה להעלות את שיעור הארנונה ב-10% לבניינים שנבנו אחרי 2010, בגוש עציון וחוף השרון יבקשו להעלות את שיעור הארנונה ב-5% באופן גורף, בכוכב יאיר ב-4.4%, בגדרה ב-4%, באבן יהודה ומבשרת ציון – 3%, בראש העין – 2.8%, בלוד – 2.4% ועוד. בסך הכל ביקשו 65 רשויות להעלות את הארנונה.

בעיריית אשדוד יסתפקו במחיר הקיים ולא ידרשו להעלות את מחיר הארנונה לתושבים. לעומת סאת ביקשה העירייה לייקר בעשרה אחוזים את הארנונה של מפעלים מזהמים, זאת על מנת לעודד אותם למנוע זיהום ברחבי העיר אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך