פרשת ניסיון החיסול באשדוד: מעצרו של יאיר אוחנה הוארך בארבעה ימים

יאיר אוחנה (37), דמות מוכרת היטב בעולם הפשע באשדוד, הסגיר את עצמו למשטרה בסוף השבוע האחרון, לאחר שסומן כחשוד המרכזי בניסיון החיסול של משה אזולאי בחנות דגים באזור התעשייה. בית המשפט החליט היום להאריך את מעצרו בארבעה ימים

התפתחות נוספת בפרשת ניסיון החיסול באזור התעשייה לפני פחות מחודש: בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של יאיר אוחנה בארבעה ימים, בעקבות חומרים חסויים שהוצגו בפני השופט בדיון המשפטי. נציג ימ"ר לכיש ביקש להאריך את המעצר בשמונה ימים, בשל פעולות חקירה רבות שהם צריכים לבצע, אולם השופט הסכים לקבל רק מחצית מהבקשה המקורית. את אוחנה מיייצג עו"ד נס בן-נתן.

כזכור, המקרה החמור התרחש בחנות ברחוב האורגים. היעד לחיסול היה משה אזולאי (31), שנכנס לאחת החנויות באזור התעשייה, ולמזלו הגדול נפצע באורח בינוני, למרות מספר כדורים שנורו לעברו. הוא פונה לבית החולים אסותא בעיר, ומתאושש מהפגיעה הלא פשוטה.

אוחנה הבין שהוא "סומן" כחשוד המרכזי באירוע הפלילי, ובסוף השבוע האחרון הסגיר את עצמו למשטרה, תוך כדי שהוא שומר על זכות השתיקה לאורך כל החקירה שעבר. אוחנה הוא עבריין מוכר באזור אשדוד, עם רקורד כבד בעולם הפלילי. בעבר ריצה עונש מאסר ממושך בגין הריגה בתיק רצח, והיה מעורב בלא מעט אירועים פליליים מורכבים באזור.

במשטרה חושדים שאוחנה החליט לסגור חשבון עם אזולאי, שלפני חמש שנים ניסה בעצמו לחסל את אוחנה, בתקרית שהתרחשה ברובע ח'. אזולאי, על פי כתב האישום שהוגש נגדו בזמנו, ירה לכיוון אוחנה ופצע אותו בצורה קשה באזור הגרון.

באותו מקרה הזכור היטב למי שמצוי ברזי העולם העברייני באשדוד, "כיכב" דמות אשדודית נוספת, יניב חובה (31), המוכר היטב למשטרה מעבירות אלימות חמורות, אמל"ח וחומר נפץ. למרות שנעצר פעמים רבות ע"י בלשי ימ"ר לכיש, יניב חובה הצליח בכמה וכמה מקרים להשתחרר מבלי שהחשדות הפכו לכתבי אישום, ושמר לאורך כל הדרך על זכות השתיקה. בניסיון החיסול של אוחנה לפני חמש שנים, המשטרה עצרה את יניב חובה, בחשד כי תקף את אזולאי באלימות קשה לאחר ניסיון החיסול, מקרים שאגב חזרו על עצמם כמה וכמה פעמים גם בהמשך מצד חובה. אזולאי, שנחשב לדמות עבריינית מהדרג הפחות בכיר, "סוחב" בעיקר עבירות מינוריות של סחר בסמים וכדומה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך