תיקו והחמצה

מ.ס אשדוד החמיצה הזדמנות לצרף שני ניצחונות בליגה ולהיצמד לצמרת. אשדוד סיימה מול האחרונה בטבלה ב-2:2 ונס ציונה עוד החמיצה פנדל.
אוואני ליד גלזר (צילום: טוטו פוטו)

"זה משחק מוקש", אמר רוני אוואט לפני המשחק מול נס-ציונה, סוגרת הטבלה. כמה שהוא צדק, במשחק עם מהפכים, החמיצה מ.ס אשדוד אפשרות לנצח שני משחקים ברציפות לאחר הניצחון בנתניה ולעמוד במטרות של השנה, להיצמד לצמרת. נס ציונה שחזרה עם נקודה עוד החמיצה פנדל.

נס ציונה יכולה הייתה לעלות ליתרון (15) אך החמיצה הזדמנות מהנקודה הלבנה. כדור רוחב של אליאס פגע בידו של אווסו, לייבה העניק פנדל  אבל סאבין לילאי החמיץ כשמשפתי מונע שער בעצירה שלו. אבל 10 דקות לסיום המחצית עלתה נס ציונה בכל זאת ליתרון. הרמה נהדרת של רז שטיין מצאה את ראשו של מוסה מאזו שנגח פנימה.

אזולאי חוגג את השער שלו. (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד עלתה למחצית השנייה אחרת לגמרי. 6 דקות במחצית היא גם הישוותה. מוחמד כנעאן המחליף נגח לרשת לאחר כדור קרן מדויק של שלומי אזולאי. אשדוד לא הרפתה והשיגה מהפך בדקה ה-68, שלומי אזולאי, שבישל את השער הראשון, דאג גם לשער כשבעט מ-16 מטרים לפינה הרחוקה. 1:2 אשדוד.

5 דקות לסיום איבדה אשדוד את הניצחון.  מוסה מאזו השלים צמד נפלא, כשדייק ממרחק היישר לרשת של משפתי ודאג להשוות את התוצאה ולקבוע 2:2 ובעיקר אכזבה לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך